του Νίκου Τσαμάνδουρα

Είναι ξεκάθαρα από τις σημαντικότερες ειδήσεις των ημερών και αφορά στη συνεργασία της Triumph με την ινδική (και με φόρα ερχόμενη) Bajaj. Απώτερος σκοπός είναι, όπως λένε και οι ιθύνοντες, «η δημιουργία ξεχωριστών μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού», με την επίσημη ανακοίνωση να κάνει λόγο για «συλλογική σύμπραξη δυνάμεων» της βρετανικής εταιρείας και του ινδικού κολοσσού.
Daytona 250 ή κάτι παραπάνω;​

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να υπενθυμίσουμε ότι η Bajaj είναι ο έκτος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο, με αξιοπιστία που μεταφράζεται σε συνεργασίες με άλλες κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως για παράδειγμα η KΤΜ (στο εργοστάσιό της στην Ινδία παράγονται τα Duke και RC). Όσον αφορά στην Triumph, τα πολλά λόγια είναι περιττά, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι η μικρότερη πρόταση της γκάμας της είναι το Street Triple στα 660 κυβικά, περιορισμένο στους 47 ίππους, ώστε να κρίνεται κατάλληλο για την Α2 κατηγορία διπλώματος.

Με το προϋποσχεθέν από το 2013 όμως όνειρο, ενός ερχόμενου Daytona 250 τότε στο Μιλάνο, τα πράγματα φαίνεται να δρομολογούνται αργά αλλά σταθερά. Μάλιστα, το τότε 250άρι Daytona είχε φτάσει και στη φάση των δοκιμών, με τη βρετανική εταιρεία όμως να το βάζει στον γύψο για λόγους στρατηγικής. Στρατηγική που θα είχε και ακόμη ένα πλάνο, αυτό ενός γυμνού μονοκύλινδρου ονόματι Streer Single, που επίσης θα παραγόταν στο εργοστάσιο της Triumph στο εξωτικό Narsapur. 
Λέτε να δούμε μονοκύλινδρα Triumph;​

Το οφθαλμοφανές, πάντως, είναι πως η κατηγορία του μέλλοντος είναι αυτή των 300-400 κυβικών, με όλο και περισσότερες εταιρείες να μπαίνουν στον χορό μιας γκάμας κυβισμού που προσφέρεται για πλήθος κατηγοριών, από μικρές supersport μέχρι άκρως διασκεδαστικές μικρές adventure. Το εγγύς μέλλον θα δείξει τι μας επιφυλάσσει σχετικά και η Triumph!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης