Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το έχουμε γνωρίσει στη μικρή του έκδοση των 300 κ.εκ. αλλά τώρα ήρθε η ώρα να το δούμε επίσημα με τον Ο κινητήρας προέρχεται από το 500DS της γκάμας της Vogeμεγαλύτερο κινητήρα του. Ο λόγος για ο Voge 500AC, το ρετρό roadster της φίρμας το οποίο έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα για το 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο είχε προαναγγελθεί πριν από μερικούς μήνες και παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα. Η δομή του ακολουθεί εκείνη του 300AC, ωστόσο έχει πολλές αναβαθμίσεις κυρίως στο αισθητικό κομμάτι. Το ρεζερβουάρ είναι πολύ προσεγμένο και όμορφο, το ίδιο και η ουρά η οποία διαθέτει ένα σύγχρονο φωτιστικό σώμα LED. Καινούρια είναι η οθόνη TFT η οποία δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, ενώ και τα γραφικά είναι φρεσκαρισμένα.

Εκλεπτυσμένο και όμορφο δείχνει το νέο 500AC της Voge

Δοκιμασμένο κινητήρας, αναβάθμιση στα περιφερειακά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τεχνικό κομμάτι, το 500AC χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 471 κ.εκ. που συναντάμε στα Η Loncin έχει ανεβάσει ταχύτητα παρουσιάζοντας πολύ όμορφα μοντέλαυπόλοιπα 500άρια της γκάμας με απόδοση 47,5 ίππους. Οι αναρτήσεις είναι αναβαθμισμένες με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 41mm, τα φρένα έχουν δύο δίσκους εμπρός 298mm και οι τροχοί είναι 17 ιντσών. Το βάρος του νέου 500AC είναι στα 185 κιλά.

Η καινούρια κλασική μοτοσικλέτα της Voge αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα. Τις επόμενες εβδομάδες θα μάθουμε περισσότερα για την τιμή και τη διαθεσιμότητα.

Η παρουσίαση του νέου 500AC

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα ιστοσελίδα παρουσίασε η Kymco

Τι είναι αυτό που κάνει το Voge 300AC να ξεχωρίζει;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης