Η απάντηση είναι ότι δεν είμαστε και πολύ κοντά, ωστόσο ποτέ δεν πρέπει να λέμε ποτέ – ιδιαίτερα όταν έχουμε να κάνουμε με την BMW. Μια εταιρία η οποία μας έχει συνηθίσει στις εκπλήξεις, της αρέσει να τολμάει και να πειραματίζεται σε όλα τα επίπεδα.

Η κυκλοφορία του R18 μέσα στο 2020 έκανε πολλούς να ονειρευτούν ότι θα μπορούσε ο θηριώδης κινητήρας Θηρίο 1.800 κ.εκ. το R18των 1.800 κ.εκ. να τοποθετηθεί σε ένα GS δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο το μεγαλύτερο GS που φτιάχτηκε ποτέ. Μάλιστα οι δηλώσεις του αντιπροέδρου του τμήματος marketing και πωλήσεων της BMW Αμερικής, Timo Resch, πως ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ένα μοντέλο έβαλε ακόμα περισσότερες φωτιές στα όνειρα πολλών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άνοιξε η όρεξη πολλών με τον ερχομό του R18

Στη σφαίρα της φαντασίας…

Το εγχείρημα παρόλα αυτά είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο καθώς έχουμε να κάνουμε με έναν χαμηλόστροφο, ροπάτο και πολύ βαρύ κινητήρα ο οποίος στην περίπτωση του R18 αποδίδει 91 ίππους και σχεδόν 16 χλγμ ροπής. Θα έπρεπε να δεχτεί μηχανολογικές και ηλεκτρονικές αλλαγές ώστε να αποδώσει τουλάχιστον 140 ίππους, η ροπή να μετακινηθεί στις υψηλότερες στροφές και φυσικά το βάρος να μειωθεί κατά πολύ. Φυσικά, όλα αυτά έχουν τεράστιο κόστος και θα είναι τεράστια η έκπληξη αν η BMW ασχοληθεί με ένα τέτοιο project.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό είναι το σχέδιο του Nippy Normans, ειδικού στα αξεσουάρ BMW

Καλό είναι να ονειρευόμαστε…

Παρόλα αυτά, Χριστούγεννα έχουμε, θαύματα γίνονται άρα καλό είναι να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε εντυπωσιακές μοτοσικλέτες και ακατόρθωτα project. Άλλωστε ο ερχομός του M1300GS θα μας κάνει να νιώσουμε σίγουρα καλύτερα…

 

Κάποιοι ήδη άρχισαν να σχεδιάζουν το επερχόμενο M1300GS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης