Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Gilera είναι από τις πλέον θρυλικές μάρκες κατασκευής μοτοσικλετών, αλλά παράλληλα είναι και από τις πλέον ταλαιπωρημένες στον κόσμο των δύο τροχών. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1909 από τον Giuseppe Gilera και έχει περάσει από σαράντα κύματα πριν φτάσει τελικά στα χέρια της Piaggio. Το 1969 ο Όμιλος Piaggio απέκτησε την Gilera και κατάφερε να την βάλει ανάμεσα στις κορυφαίες με εκλεπτυσμένα προϊόντα τεχνολογικής υπεροχής και επιδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό είναι το Cyclone RA9 με κινητήρα και πλαίσιο Aprilia.

Πολλοί είναι εκείνοι που θα ήθελαν να ξαναδούν την Gilera να μπαίνει ξανά δυναμικά στην αγορά και ίσως υπάρχουν καλά νέα για τους φανατικούς της ιταλικής μάρκας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Κίνα η Zongshen κατάθεσε σχέδια για ένα κινητήρα 900 κ.εκ. ο οποίος στα καπάκια του φέρει το λογότυπο της Gilera. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι το γνωστό δικύλινδρο της Aprilia το οποίο είδαμε στην τελευταία γενιά των Dorsoduro και Shiver και εξελίχθηκε από την Piaggio σε συνεργασία με την Zonghshen.

Το σχέδιο του κινητήρα του Dorsoduro με το λογότυπο της Gilera.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γυμνό roadster ή μεγάλο scooter;

Ο κινητήρας έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του σε ένα μοντέλο της Cyclone (Zongshen), το RA9 το οποίο Η Gilera κέρδισε 6 τίτλους στα Grand Prix τη δεκαετία του 1950.μάλιστα είχε και το πλαίσιο του Dorsoduro. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ότι ίσως το συγκεκριμένο μοντέλο λανσαριστεί στην Ευρώπη ως μοντέλο της Gilera αναβιώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ιστορική μάρκα. Ένα δεύτερο σενάριο ίσως είναι ένα μεγάλο scooter όπως το τρίκυκλο Fuoco.

Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για το Cyclone, είτε πρόκειται για ένα μεγάλο scooter, ο κινητήρας θα φέρει το λογότυπο της Cagiva. Αυτό σημαίνει ότι τους επόμενους μήνες ίσως δούμε να ζωντανεύει ξανά μια από τις πλέον αγαπητές μάρκες στον κόσμο της μοτοσικλέτας.

Το τρίκυκλο Fuono με 500άρι κινητήρα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης