του Δημήτρη Διατσίδη

 

To σίριαλ με τον Πρωταθλητή του 2025 στο MotoGP, τον οδηγό της Aprilia Jorge Martin φτάνει στο τέλος του, με την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση, που αν δεν γίνει κάτι σε Δοκιμές και Αγώνα Sprint του Σαββάτου, θα δει φέτος το #1 για πρώτη φορά σε έναν Αγώνα, στον 12ο γύρο της σεζόν, που περιλαμβάνει συνολικά 22 Αγώνες.

Ο Jorge Martin πέρα από τους τρεις τραυματισμούς πριν και στο ξεκίνημα της αγωνιστικής χρονιάς, απασχόλησε μέχρι πριν λίγες ημέρες τη σχετική δημοσιογραφία με την προσπάθειά του να σπάσει το συμβόλαιο που έχει και για το 2026 με την Ιταλική εταιρία, για να ενταχθεί από την επόμενη χρονιά στην Honda, από την οποία θα είχε υπερδιπλάσιες οικονομικές απολαβές, από ότι έχει τώρα από την Aprilia. Η προσπάθειά του απέτυχε, μετά τη σθεναρή στάση που κράτησε ο επικεφαλής αγωνιστικού της Ιταλικής εταιρίας, ο Massimo Rivola, o οποίος είχε αποφασίσει να πάει το θέμα στα Ιταλικά δικαστήρια, αφού δεν δεχόταν τη μονομερή λύση του συμβολαίου από την πλευρά του οδηγού. Ο Ιταλός μάνατζερ που προέρχεται από την Ferrari και είναι έμπειρος σε σκληρές διαπραγματεύσεις, είχε πει στον υπογράφοντα πριν λίγες ημέρες σε συνάντηση στην πίστα του Misano, ότι η Aprilia και το νομικό της τμήμα ήταν έτοιμη να φτάσει το θέμα στα άκρα. Τελικά στην Γερμανία ο μάνατζερ του Martin, o Albert Valera μου είπε: “το προσπαθήσαμε, αλλά δεν βγήκε! ο Jorge ήθελε να φύγει ή να έχει περισσότερο χρόνο για την απόφασή του, τώρα θα τα δώσει όλα με την Aprilia, αφού μάλιστα το τεστ στο Misano πήγε πραγματικά πολύ καλά”.

Έτσι η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας λέει: “λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το Γερμανικό GP, η Aprilia Racing είναι έτοιμη να επιστρέψει στην πίστα για τον τελευταίο Αγώνα πριν τη θερινή διακοπή, στη θρυλική πίστα του Brno. Στην πίστα για τον 12ο Γύρο της σεζόν θα βρίσκονται οι Marco Bezzecchi και Jorge Martín, ο οποίος θα υποβληθεί σε ιατρικό έλεγχο πριν κριθεί ικανός να αγωνιστεί.

Ο Marco Bezzecchi #72 φτάνει στο Brno με στόχο να επιβεβαιώσει την ανταγωνιστικότητά του με την RS-GP25 και να συνεχίσει το θετικό του σερί, μετά τη 2η θέση στο sprint του Sachsenring, το τρίτο συνεχόμενο βάθρο του μετά από τα δύο στο Assen.

Ο Jorge Martín #1, που απουσίαζε από το Grand Prix του Κατάρ λόγω τραυματισμού που υπέστη στον κύριο Αγώνα, επιστρέφει στην πίστα για να συνεχίσει τη σεζόν του με την Aprilia Racing. Πριν του επιτραπεί να οδηγήσει, ο εν ενεργεία Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα πρέπει να αξιολογηθεί από την ιατρική ομάδα του MotoGP για να λάβει την απαραίτητη έγκριση. Μετά από έναν εφιαλτικό ξεκίνημα της σεζόν με τρεις τραυματισμούς – πρώτα στις Δοκιμές της Sepang, έπειτα κατά τη διάρκεια προπόνησης, και τέλος στον Αγώνα του Κατάρ – ο κύριος στόχος του Jorge Martín θα είναι να αξιολογήσει τη φυσική του κατάσταση μετά από περισσότερους από τρεις μήνες αδράνειας.

Η πίστα του Brno στην Τσεχία επιστρέφει στο ημερολόγιο του MotoGP μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας – το τελευταίο GP πραγματοποιήθηκε το 2020. Η πίστα έχει μήκος 5.4 χλμ. και περιλαμβάνει συνολικά 14 στροφές: 8 δεξιές και 6 αριστερές. Το Brno ήταν επίσης μία ξεχωριστή πίστα για τον Max Biaggi, Πρέσβη της Aprilia, που σημείωσε τέσσερις νίκες εκεί στην κατηγορία των 250cc, δύο στα 500cc, μία στο MotoGP και τέσσερις στο World Superbike, οι τρεις με την Aprilia Racing.

Marco Bezzecchi

«Είμαι πραγματικά χαρούμενος που πηγαίνω στο Brno. Είναι μια πανέμορφη πίστα και έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε εκεί, οπότε θα είναι υπέροχο να επιστρέψουμε. Είμαι ικανοποιημένος με την πρόοδο που κάνουμε και έχω μεγάλη όρεξη να επανέλθω μετά την Κυριακή στο Sachsenring, οπότε φτάνω με μεγάλη αποφασιστικότητα».

Jorge Martín

«Ανυπομονώ να επιστρέψω στη μοτοσυκλέτα – είμαι πραγματικά χαρούμενος που ήρθε επιτέλους αυτή η στιγμή. Μαζί με την Aprilia έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά έχουμε και μεγάλες δυνατότητες να τα πάμε καλά. Τώρα είναι ώρα να αρχίσουμε να χτίζουμε και να στοχεύσουμε σε ένα δυνατό φινάλε της σεζόν».

Μονόδρομος λοιπόν για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP του 2025, η επιτυχία με την Aprilia, αν θέλει του χρόνου τέτοια εποχή οι μετοχές του στο “χρηματιστήριο” των οδηγών να είναι το ίδιο ψηλά, όπως ήταν φέτος που αν μπορούσε να σπάσει το συμβόλαιό του, είχε προσφορά 30 εκατομμυρίων € για τα επόμενα τρία χρόνια!

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης