Η CUPRA γιορτάζει την 4η επέτειο της με ένα φιλόδοξο όραμα για το 2022: το CUPRA2. Στα πλαίσια διαδικτυακής εκδήλωσης, παρουσίασε επίσης την ένταξη δύο νεών μοντέλων στην γκάμα της όπως και το λανσάρισμα του Metahype, μιας νέας συνεργατικής πλατφόρμας στο metaverse.

Ο Wayne Griffiths, CEO της CUPRA, δήλωσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η 4η επέτειος μας έχει ιδιαίτερη σημασία. Τα σχέδια μας για το 2022 περιλαμβάνουν την πρόθεση μας να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας, τον κύκλο εργασιών μας και το δίκτυο πωλήσεών μας. Αυτός είναι ο λόγος που ονομάζουμε τη φιλοδοξία μας CUPRA2. Πριν από τέσσερα χρόνια, πολλοί άνθρωποι μας αμφισβήτησαν, αλλά εμείς ποτέ δεν αμφισβητήσαμε τον εαυτό μας. Φέτος, θα αποδείξουμε για άλλη μια φορά πως τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει την ασταμάτητη παρόρμησή μας».

Επόμενος στόχος της CUPRA είναι ο διπλασιασμός  του παγκόσμιου δικτύου CUPRA Masters και CUPRA City Garages, με αποτέλεσμα να η άμεση επαφή με όλο και περισσότερα μέλη του CUPRA Tribe σε όλο τον κόσμο.

Ο Griffiths αποκάλυψε επίσης ότι η CUPRA θα λανσάρει δύο νέα μοντέλα. Το Cupra Tavascan θα είναι το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, μετά το CUPRA BORN και θα έρθει στην αγορά το 2024, στην συνέχεια θα ακολουθήσει ένα αστικό όχημα εμπνευσμένο από το UrbanRebel, το 2025.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα στο τρέχων έτος, οι συναισθηματικές εμπειρίες της CUPRA θα μεταφερθούν σε έναν εντελώς νέο χώρο καθώς η μάρκα εισέρχεται στο metaverse. Με συνεργασίες όπως η VISYON μια βραβευμένη δημιουργική εταιρεία και μέλος του Ομίλου Mediapro και προτάσεις  από τον κόσμο της μουσικής και της ψυχαγωγίας, όπως η Primavera Sound και η UBEAT, η CUPRA θα ενώσει τις δυνάμεις της με συνεργάτες από πολλούς τομείς για να εμπνεύσει τη νέα γενιά.

Ο Griffiths πρόσθεσε:

«Το Metahype είναι η ερμηνεία μας για αυτό το νέο σύμπαν. Είναι ένας συνεργατικός χώρος όπου επώνυμες μάρκες, startups και δημιουργοί content μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και εμπειριών για το κοινό, ώστε να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την κουλτούρα τους. Με την είσοδο της CUPRA στο metaverse, αποδεικνύουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε μια μάρκα που υπερβαίνει την συμβατική αυτοκινητοβιομηχανία».

Το CUPRA θα έχει το δικό του hub εντός της πλατφόρμας – ένα μέρος όπου μπορεί να δημιουργήσει νέες και θεαματικές εμπειρίες για τη CUPRA Tribe σε διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια του εικονικού ταξιδιού του πελάτη.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης