Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχουμε δει διάφορες κόντρες επιτάχυνσης ανάμεσα σε ηλεκτρικά, ανάμεσα σε βενζινοκίνητα και ανάμεσα σε υβριδικά σύνολα. Σήμερα θα δούμε την μητέρα των μαχών, καθώς έχουμε τον καλύτερο εκπρόσωπο της κατηγορίας του (μιλώντας πάντα για μοντέλα παραγωγής και όχι hypercars περιορισμένης κυκλοφορίας).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την μία υπάρχει η Porsche 911 Turbo S η οποία εκπροσωπεί την παλιά σχολή, αυτή της “καθαρής” βενζίνης. Με κινητήρα εσωτερικής καύσης 3.8λτ. twin turbo, αποδίδει 660 άλογα και 800 Nm ροπής, έχοντας συνολικό βάρος στα 1.640 κιλά. Ένα αρκετά καλό νούμερο καθώς δεν υπάρχουν βαριές μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες στο όχημα.

Δίπλα στην Porsche υπάρχει η καλύτερη πρόταση από τον κόσμο των ηλεκτρικών με το Tesla Model S Plaid το οποίο έρχεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες και αδιανόητη επιτάχυνση. Η ιπποδύναμη τρομοκρατεί στα 1.020 άλογα με την ροπή να φτάνει τα 1.420 Nm όσο το βάρος μετριέται στα 2.190 κιλά.

Η τρίτη συμμετοχή είναι η ένωση των δύο παραπάνω κόσμων. Η Ferrari SF90 εντυπωσιάζει με τον συνδυασμό ενός V8 twin-turbo 4,0 λίτρων και τριών ηλεκτροκινητήρων. Αυτό το πολύπλοκο σύστημα κίνησης έχει απίστευτη απόδοση 1.000 ίππων και 800 Nm. Το υπεραυτοκίνητο είναι επίσης το ελαφρύτερο από τα τρία μοντέλα που εμφανίζονται σε αυτόν τον αγώνα drag με βάρος 1.580 κιλά, ενώ είναι επίσης το πιο ακριβό από την τριάδα, ακολουθούμενο από την Porsche και το Tesla.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ποιον ποντάρετε;

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης