Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το νέο C-HR+ είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στα τέλη του 2025 και με πλήρη διαθεσιμότητα από το 2026, συμπληρώνοντας την SUV BEV γκάμα της Toyota μαζί με το ολοκαίνουργιο Urban Cruiser και το νέο bZ4X.

Βασισμένο στην e-TNGA πλατφόρμα της Toyota, διαθέτει μοναδικό αμάξωμα και εσωτερικό ενώ η εμφάνιση του είναι άκρως ενδιαφέρουσα.

Εμφάνιση μοναδική και άκρως μοντέρνα

Πιο συγκεκριμένα, στην εμπρόσθια όψη, το καθαρό και σύγχρονο στυλ το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο ως ένα σύγχρονο EV της Toyota, ενώ το μεγάλο πλάτος υποδηλώνει τη δυναμική οδήγηση που σχετίζεται με το Toyota C-HR. Ο σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα, της μάσκας και των προβολέων είναι αποκλειστικός γι’ αυτό το μοντέλο, ενώ η coupe-crossover σιλουέτα είναι ταυτόχρονα ξεχωριστή και αεροδυναμική. Ιδιαίτερα, η coupe γραμμή της οροφής δεν περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών, βοηθάει όμως στην μειωμένη αντίσταση του αέρα.

Η πίσω όψη είναι εξίσου ξεχωριστή, χάρη στο μεγάλο πλάτος και τα εκλεπτυσμένα full-LED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ η απότομη κλίση του πίσω παρμπρίζ και η άψογα ενσωματωμένη αεροτομή προσδίδουν επιπλέον έμφαση στη δυναμική εμφάνιση του μοντέλου.

Ευρύχωρο και πρακτικό

Το εσωτερικό αποπνέει μοντέρνα αίσθηση, με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό να προσθέτει μία εκλεπτυσμένη πινελιά. Με συνολικό μήκος 4.520 mm, το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2.750 mm. Κάτι που συμβάλλει στην εξασφάλιση πλούσιων χώρων με γενναιόδωρο ύψος για το κεφάλι και απόσταση 900 mm ανάμεσα στους εμπρός και πίσω επιβάτες. Παράλληλα η πρακτικότητα και η ευκολία υποστηρίζονται από έναν χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 416 λίτρων.

Τα στοιχεία εξοπλισμού υποδηλώνουν ότι το όχημα προορίζεται για χρήση όχι μόνο από τον οδηγό. Γι’ αυτό, για παράδειγμα, δύο ασύρματοι φορτιστές smartphone και θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας εξασφαλίζουν ότι όλοι οι επιβάτες μπορούν να είναι συνδεδεμένοι εν κινήσει. Επίσης, υπάρχουν χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού στο πίσω μέρος της καμπίνας, ενώ η πανοραμική οροφή λούζει με φυσικό φως όλα τα σημεία του εσωτερικού.

Hi-tech εσωτερικό

Μια οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών θα είναι στάνταρ χαρακτηριστικό σε όλα τα μοντέλα Toyota C-HR+, αποτελώντας το κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης του ταμπλό. Μάλιστα το σύστημα πλοήγησης διαθέτει μια ειδική λειτουργία καθοδήγησης EV, η οποία υπολογίζει διαδρομές με βολικές επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την διαθέσιμη αυτονομία. Φυσικά η εφαρμογή MyToyota επιτρέπει στους κατόχους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σημαντικές πτυχές του αυτοκινήτου τους, όπως η κατάσταση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης, η αυτονομία και τα δεδομένα χρήσης.

Στο εσωτερικό του C-HR+ εξακολουθούν να υπάρχουν μια χούφτα μπουτόν για γρήγορη πρόσβαση σε ορισμένες βασικές λειτουργίες, μαζί με δύο θέσεις για ασύρματη φόρτιση smartphone. Άλλα καλούδια περιλαμβάνουν χειριστήρια πίσω κλιματισμού, πανοραμική ηλιοροφή και έναν πολύ μικρότερο επιλογέα ταχυτήτων.

Φρούριο με τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας

Όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από τα εκτεταμένα χαρακτηριστικά του Toyota T-Mate, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense. Η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής και άνετη, χάρη στην έγκαιρη ανίχνευση ποικίλων κινδύνων ατυχήματος και την αυτόματη ενεργοποίηση, όταν χρειάζεται, της πέδησης, του ροπής διεύθυνσης και του ελέγχου ισχύος, για την υποστήριξη του οδηγού στην αποφυγή μιας σύγκρουσης. Μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά προσφέρονται στάνταρ όπως τα Blind Spot Monitor, Adaptive High-beam System και Parking Support Brake. Τα Park Assist και Panoramic View Monitor περιλαμβάνονται στην έκδοση High.

Ισχύς και επιδόσεις

Το Toyota C-HR+  θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές επιλογές μπαταριών. Μια μονάδα με μικτή χωρητικότητα 57,7 kWh θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο, ενώ μια μεγαλύτερη 77 kWh θα διατίθεται τόσο για την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και στην τετρακίνητη.

Η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 άλογα, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Το προσθιοκίνητο μοντέλο με την μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 άλογα ενώ η έκδοση με την μπαταρία 77 kWh αυξάνει την απόδοση σε 224 άλογα.

Αξίζει να αναφέρουμε το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της λειτουργίας προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning) που θα βελτιώσει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες. Για μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα.  Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW παρέχεται στάνταρ, ενώ ένας ισχυρότερος 22 kW διατίθεται στην έκδοση High ενώ η ταχεία φόρτιση DC μπορεί να πραγματοποιηθεί  με ισχύ που φτάνει τα 150 kW.

Με εγγύηση 1.000.000χλμ.

Το Toyota C-HR+ διαθέτει την κορυφαία ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία, στοιχεία που αποτελούν το σήμα κατατεθέν όλων των προϊόντων της μάρκας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στο μοναδικό Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας (Battery Care Program), το οποίο καλύπτει τη μπαταρία με εγγύηση κάθε χρόνο και για έως 11 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος ή για έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται ετήσιος έλεγχος της κατάστασης υγείας της μπαταρίας .

Το νέο C-HR+ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας στις αρχές Ιουλίου.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης