Το μυστικό για αθλητικές επιδόσεις βρίσκεται σε αυτές τις τροφές!

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2019, 13:01
Το μυστικό για αθλητικές επιδόσεις βρίσκεται σε αυτές τις τροφές!

Αν γυμνάζεσαι, χρειάζεται να καταναλώνεις μερικά βασικά συστατικά κάθε μέρα για να έχεις επιδόσεις!

Αυτές οι τροφές θα σου δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου, θα κάνουν καλό στην καρδιά σου και θα βελτιώσουν την υγεία σου. Είναι το μυστικό για να ενισχύσεις τις αθλητικές σου επιδόσεις!

1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και η ρόκα, περιέχουν νιτρικά άλατα, χημικές ενώσεις που βελτιώνουν τη ροή του αίματος, που έχει αποδειχθεί ότι κάνουν τις μικρές αλλά και μεγάλες διαδρομές αντοχής πολύ πιο εύκολες. Μελέτη από τους ερευνητές του University of Exeter, για παράδειγμα, διαπίστωσε ότι οι αθλητές που χρησιμοποίησαν συμπληρώματα νιτρικού άλατος, περίπου 500 mg, βελτίωσαν την απόδοσή τους σε ένα τεστ σπριντ κατά 4,2%. Μια παρόμοια μελέτη διαπίστωσε ότι τα νιτρικά άλατα που βρέθηκαν σε παντζάρια (περίπου 500 mg) βοήθησαν τους ανθρώπους να κερδίσουν 41 δευτερόλεπτα στα 5Κ. Δεν σου αρέσουν τα λαχανικά; Δοκίμασε το Beet It Sport Nitrate 400, το οποίο παρέχει την ελάχιστη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα νιτρικού άλατος σε μία συσκευασία.

2. Πρωτεΐνη

Χρειάζεσαι περίπου 0,75 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους, σύμφωνα με αυτήν την έρευνα που έγινε το 2017. Αυτή η ποσότητα πρωτεΐνης βελτιώνει την υγεία σου, σε βοηθά να ανακάμψεις ταχύτερα και ίσως επιταχύνει τον μεταβολισμό σου για να κάψεις περισσότερο λίπος. Μπορείς να πάρεις πρωτεΐνη από άπαχα κρέατα, όπως το στήθος κοτόπουλου, αλλά για να πούμε την αλήθεια, 0,75 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους είναι πολύ πρωτεΐνη. Επίλεξε μία σκόνη πρωτεΐνης. Είναι πιο βολική και μπορείς να ξέρεις τις δόσεις.

3. Σκόρδο

Οι πιθανότητες είναι ότι η καρδιά είναι αυτό που θα σε σκοτώσει. Για αυτόν τον λόγο χρειάζεσαι σκόρδο. Οι έρευνες δείχνουν ότι το σκόρδο μπορεί να βελτιώσει τις τιμές χοληστερόλης, τα τριγλυκερίδια και την αρτηριακή πίεση. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει την ανοσία και μειώνει τη διάρκεια μιας ίωσης. Μια υγιής καρδιά και ένα υγιές σώμα είναι το μυστικό για να συνεχίζεις να γυμνάζεσαι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2019, 13:12