Το Athens Photo World (APW) συνεχίζοντας τις δράσεις του, εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με μια έκθεση που σχεδιάστηκε ειδικά για τον χώρο αυτό, εκτός του βασικού ετήσιου προγράμματος του APW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέρασμα χιλιάδων ανθρώπων από όλο τον κόσμο καθημερινά και νευραλγικό σημείο συνάντησης ιστοριών και πολιτισμών, ακόμη και βλεμμάτων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών αναδεικνύει και πραγματώνει το στόχο του Athens Photo World.

Η έκθεση «Ελληνικοί Προορισμοί» λειτουργεί ως ένα πρώτο καλωσόρισμα στην πόλη και τη χώρα. Μια σειρά φωτογραφιών από σημαντικούς Έλληνες φωτογράφους προσεγγίζουν με τη μηχανή τους σημεία-ορόσημα, τα οποία μας «συστήνουν» ξανά με έναν τρόπο προσωπικό και ξεχωριστό από τη συνηθισμένη εικόνα που έχουμε για αυτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην έκθεση παρουσιάζεται η φωτογραφική δουλειά των Αλέξανδρου Αβραμίδη, Πέτρου Γιαννακούρη, Σταύρου Κεσεδάκη, Κώστας Κουτσαυτίκη, Βασίλη Κωστερέ, Θανάση Λιάπη, Μενέλαου Συκοβέλη, Γιάννη Φαρμακίδη και Λουκά Χαψή.

Ταυτόχρονα, θα προβάλλεται 10λεπτο βίντεο με δουλειά των Αλέξανδρου Αβραμίδη, Πέτρου Γιαννακούρη, Γιάννη Λιάκου, Σωκράτη Μπαλταγιάννη, Συμέλας Παντζαρτζή, Μιχάλη Παππά και Δημήτρη Τοσίδη.

Το APW ξεκίνησε τη δράση του το 2019, με Μέγα Δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και με την πολύτιμη βοήθεια του αείμνηστου Γιάννη Μπεχράκη, επιδιώκοντας την ανάδειξη της Αθήνας σε σημείο συνάντησης των φωτογράφων σε μια εποχή ταχύτατης μετάδοσης εικόνων, ειδήσεων και εξελίξεων. Η Αθήνα αλλάζει, αναθεωρεί ανθρώπους, αξίες, ιδέες και αισθητική και το Athens Photo World επιδιώκει να δώσει στο σύγχρονο φωτορεπορτάζ πρωτεύουσα θέση στο σύγχρονο ελληνικό πολιτιστικό γίγνεσθαι.

Η οργανωτική ομάδα του Athens Photo World είναι οι Θανάσης Σταυράκης (Καλλιτεχνικός Διευθυντής), Γιάννης Κολεσίδης (Επιμελητής), Λευτέρης Πιταράκης (Επιμελητής) και Χριστίνα Καλλιγιάννη (Γενικός Συντονισμός).

Η έκθεση πραγματοποιείται με την επιμέλεια και τον συντονισμό της Χαράς-Ελένης Μητσοτάκη, Τομεάρχη Δημοσίων Σχέσεων και Πολιτισμού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης