Την ερχόμενη Δευτέρα 19 Ιουλίου, ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των συρμών του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από το Αμαξοστάσιο ως τον σταθμό «Σιντριβάνι».

Χθες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση της ηλεκτροδότησης της Γραμμής 1 του Μετρό και μέχρι την Παρασκευή  θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροδότηση της Γραμμής 2, αφού προηγουμένως γίνει ο έλεγχος περιτυπώματος συρμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του GRTimes.gr, μέσα στο επόμενο διάστημα η Aττικό Μετρό Α.Ε. πρόκειται να δημοπρατήσει την προμήθεια 15 συρμών για την Επέκταση Καλαμαριάς, εργολαβία ανεξάρτητη από αυτή της Βασικής Γραμμής.

Σημειωτέον ότι ήδη έχουν παραληφθεί οι 14 από τους 18 συρμούς που θα κινούνται στη βασική γραμμή, ενώ ο 15ος συρμός θα παραληφθεί τις επόμενες ημέρες. Ως το τέλος Οκτωβρίου θα βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και οι 18 driverless συρμοί του Μετρό.

Όπως είχε γράψει το GRTimes.gr, στόχος της Αττικό Μετρό Α.Ε. και του αναδόχου ήταν η έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων μέσα στο καλοκαίρι, κάτι που επιτυγχάνεται. Η δουλειά που έγινε σε ό,τι αφορά την επιδομή και τα συστήματα ηλεκτροδότησης είναι σημαντική και απολύτως κρίσιμη για ένα σιδηροδρομικό έργο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειωθεί ότι η σιδηροδρομική επιδομή έχει στρωθεί μέχρι και τον σταθμό «Αγία Σοφία», ενώ στην παρούσα φάση οι εργασίες συνεχίζονται με κατεύθυνση τον σταθμό «Βενιζέλου». Θεωρείται βέβαιο ότι η επιδομή θα έχει κατασκευαστεί ως τον τερματικό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Αυτό που όμως θα παρατηρήσουν οι Θεσσαλονικείς και θα επηρεάσει θετικά την καθημερινότητά τους, στο επόμενο διάστημα, είναι ο μεγάλος περιορισμός των εργοταξιακών καταλήψεων από την περιοχή του σταθμού «Πανεπιστήμιο» και προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Πηγή: GRTimes.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης