Νέο «φρένο» στην επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου μπαίνει μετά το δυστύχημα στα Τέμπη καθώς για λόγους ασφαλείας δεν είναι εφικτό τελικά να προχωρήσει η δεύτερη φάση επαναλειτουργίας του.

Κανονικά, σύμφωνα με τις εξαγγελίες, αύριο Δευτέρα 27/3, θα έπρεπε να προστεθεί και το δρομολόγιο του Προαστιακού, Αθήνα, ΣΚΑ, Κόρινθος, Κιάτο και Αίγιο –κάτι που τελικά δεν θα συμβεί, ενώ παράλληλα, δεν θα προστεθεί το δρομολόγιο αλλά ούτε και τα τμήματα του υπεραστικού δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα, για τα οποία είχε παραταθεί η ακινησία τους, δηλαδή τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά τις διαβεβαιώσεις του ΟΣΕ για ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, οι εργαζόμενοι παρέθεσαν με στοιχεία σημαντικές ελλείψεις, ζητώντας να διασφαλιστεί η άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αναθεωρήσει τον σχεδιασμό της.

Χαρακτηριστική είναι και η σημερινή ανάρτηση του προέδρου των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστα Γενιδούνια ο οποίος έγραψε τα εξής: 

«26/3/23 η κατάσταση ….καλυτερεύει , προς το χειρότερο. Βραδυπορία 6χλμ/ω στον Προαστιακο Αθηνας (Χαλκίδα) από εχτές. Ισόπεδη διάβαση στην Αυλίδα εκτός(Προαστιακός). Στελέχη ΟΣΕ + Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Μεταφορών εξαφανισμένοι (ο τελευταίος 3 χρόνια εξαφανισμένος). Συνταξιούχοι έχουν αναλάβει εργολαβικα την υπεράσπιση της θεωρίας του «μοναδικού ανθρώπινου λάθους» στοχοποιώντας νεκρούς συναδέλφους μας. Καλημέρες -καλή Κυριακή. Εμείς δεν ξεχνάμε. Περιμένουμε ακόμα τις γραπτές διαβεβαιώσεις των «στελεχών».»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «Ζούγκλα» ήρθε σε επικοινωνία με τον κ. Γενιδούνια, ο οποίος σχολίασε για το πώς η εταιρεία υποχρεώθηκε να αλλάξει την στάση της, μετά την δυναμική παρέμβαση των εργαζομένων.

Ακούστε το ηχητικό:

 

Σημειώνεται, πως σύμφωνα με την ΕΡΤ, για την ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρόμου, ο ΟΣΕ έχει ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες –στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη και σε μια εκ των δύο στο Κιάτο.

Επίσης, διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM- R ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης