Ιωάννα Καβανόζη

Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια είχε ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2022 ο τουρκικός οργανισμός τουρισμού εις βάρος του ελληνικού τουρισμού, αφού χρησιμοποιεί ως τίτλο στη διαφημιστική του καμπάνια «TURKAEGEAN» ή αλλιώς το τουρκικό Αιγαίο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις πριν δύο μέρες ο τουρκικός οργανισμός τουρισμού ξεκίνησε τη νέα καμπάνια για το καλοκαίρι του 2023.

 

Η χρήση του όρου Turkeagean από την Τουρκία έχει βλάψει την ελληνική πλευρά, καθώς η Άγκυρα κατάφερε να κατοχυρώσει τον όρο στην Ε.Ε. με τη μορφή εμπορικού σήματος για την τουριστική της καμπάνια και μάλιστα χωρίς η Αθήνα να αντιδράσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αίτηση της Τουρκίας ελήφθη τον Ιούλιο του 2021, δημοσιεύτηκε για ενστάσεις τον Σεπτέμβριο του 2021 (καμία ένσταση) και καταχωρήθηκε τον Δεκέμβριο του 2021.

Από ότι φαίνεται η ελληνική πλευρά «κοιμόταν» αφού την περίοδο εκείνη δεν κατέθεσε ένσταση για να ανατρέψει την κατοχύρωση του ονόματος Τούρκικου Αιγαίου, ο οποίος ναι μεν στοχεύει στην προσέλκυση τουριστών αποτελεί, όμως ακραία αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο.

Η τουριστική καμπάνια για το ερχόμενο καλοκαίρι ξεκίνησε νωρίς έτσι ώστε να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες. Άλλωστε η Τουρκία θα μπορεί να χρησιμοποιεί τον όρο “Turkaegean” ως τον Ιούλιο του 2031 και από ότι φαίνεται θα παρακολουθήσουμε αρκετές τουριστικές καμπάνιες ως τότε, αφού σαν χώρα παραδίδουμε τα εμπορικά μας σήματα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης