Συντονισμένες και καλά οργανωμένες διαφημιστικές εκστρατείες προγραμματίζει και για φέτος η Νότιος Αφρική για τα αγροτικά της προϊόντα. Η περσινή καμπάνια απέδειξε ότι η χώρα καλώς επενδύει στην στοχευμένη προβολή ορισμένων επιλεγμένων φρούτων, καθώς η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις σε βερίκοκα, ροδάκινα, αχλάδια και σταφύλια στη γερμανική αγορά κατά 40%.
Η Νότιος Αφρική επενδύει τα τελευταία χρόνια συστηματικά στον αγροτικό της τομέα. Οι προσπάθειες αυτές έχουν εδραιώσει τη χώρα ως μεγάλο παραγωγό και εξαγωγέα αγροτικών προϊόντων στον παγκόσμιο χάρτη. Έτσι, δεν εκπλήσσει το γεγονός πως η επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία «Φρούτα από τη Νότιο Αφρική» θα επαναληφθεί και φέτος σε διάφορα επιλεγμένα καταστήματα της γερμανικής αγοράς. Αυτόν τον χρόνο προγραμματίζεται πάλι πληθώρα δράσεων σε αλυσίδες καταστημάτων, όπως Tengelmann, Edeka, Kaufland, Metro, Globus και Dohle/HIT, προκειμένου να σημειωθεί και πάλι η περσινή επιτυχία.

