19/10/ 2009 Αγορά από το πλαίσιο Καλλιθέας 30/11/ 2009 Παράδοση στο Πλαίσιο για επισκευή 27/12/2009 Παράδοση από το Πλαίσιο του «επισκευασμένου» από την infoquest μηχανήματος Διαπιστώνεται άμεσα η νέα βλάβη. Λόγω απουσίας από Αθήνα ανακοινώνεται στο τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης της hp. Οι τεχνικοί ισχυρίζονται ότι είναι πρόβλημα λογισμικού. Μου επιρρίπτουν ευθύνη που δεν είχα δημιουργήσει δίσκους αποκατάστασης. Η σχετική οδηγία δεν περιλαμβάνεται στο εγχειρίδιο χρήσης, αλλά ακόμη κι έτσι, ύστερα από επισκευή, όπως η αντικατάσταση του σκληρού δίσκου, ο πωλητής υποχρεούται, υποθέτω, να παραδώσει το μηχάνημα όπως αγοράστηκε, δηλαδή με σωστή εγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος και των οδηγών των εγκατεστημένων συσκευών. Πείθονται να μου αποστείλουν νέους δίσκους αποκατάστασης, τους οποίους παραλαμβάνω στις 22/1/2010. Οι δίσκοι είναι άχρηστοι, τους έχω στα χέρια μου και εύκολα αποδεικνύεται, ωστόσο στις 27/1/2010 πείθονται ότι δεν είναι πρόβλημα λογισμικού και αποφασίζουν να παραλάβουν το μηχάνημα με κούριερ με έξοδα της εταιρείας. Όλο αυτό το διάστημα, δεδομένου του κινδύνου να χρειαστεί φορμάρισμα του δίσκου, δεν τολμώ να φορτώσω τα προγράμματα που χρησιμοποιώ κι έτσι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το μηχάνημα. Από την εταιρεία login στην οποία παραδόθηκε το μηχάνημα στις 2/2.2010 με ειδοποιούν στις 10/2, κατόπιν δικής μου οχλήσεως ότι το εξέτασαν μόλις την προηγουμένη και διαπίστωσαν ότι χρειάζεται νέα ανταλλακτικά τα οποία πρέπει να παραγγείλουν. Τηλεφωνώ αγανακτισμένος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας ζητώντας την άμεση παράδοση νέου μηχανήματος. Το επιχείρημα ότι χρησιμοποίησα το μηχάνημα 40 μόλις ημέρες και έκτοτε, από 30 Νοεμβρίου του 2009 μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου του 2010 δεν το χρησιμοποιώ, όπως και ότι συνολικά βρίσκεται στα διάφορα σέρβις πολύ περισσότερες ημέρες από όσες βρισκόταν στα χέρια μου. Αρνούνται κατηγορηματικά και με διαβεβαιώνουν ότι το πολύ στις 19-20 Φεβρουαρίου θα το παραλάβω σε τέλεια κατάσταση. Όμως, με μήνυμα που μου αποστέλλουν στις 17/2 με ενημερώνουν ότι τα ανταλλακτικά αναμένονται με «πιθανή» ημερομηνία 23/2/2010!!! Υπολογίστε: 1η «επισκευή» Από 30/11 έως 27/12 = 28 ημέρες Παραμονή ανενεργού στο σπίτι μου 36 ημέρες 2η «επισκευή» Το λιγότερο, αν υλοποιηθεί στην «πιθανή» ημέρα 24 ημέρες. Το μηχάνημα χρησιμοποιήθηκε κανονικά για 40 ημέρες. Ας σημειωθεί ότι, αν ήμουν «τυχερός» να χαλάσει 10 ημέρες νωρίτερα, θα μου είχε παραδοθεί καινούργιο μηχάνημα σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης. Κρίνετε μόνοι σας την αξιοπιστία της HP , αλλά και των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται για την τεχνική υποστήριξη των συσκευών της.
Έργα και ημέρες της HP
19/10/ 2009 Αγορά από το πλαίσιο Καλλιθέας 30/11/ 2009...
Στέλιος Μαρίνης
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
