Μια ανάσα πριν από το Πάσχα και οι αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών ξεκίνησαν με προσφορές, σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους και την απαραίτητη ρευστότητα. Ύστερα από κάμψη που παρουσιάστηκε την προηγούμενη χρονιά, οι εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προχώρησαν σε προσφορές έως και 20%.
Συγκεκριμένα, τα καταστήματα Κωτσόβολος προσέφεραν από τις αρχές του Μαρτίου έκπτωση έως και 600 ευρώ στα προϊόντα τους, αν ο καταναλωτής προέβαινε σε ανακύκλωση των παλιών συσκευών του αγοράζοντας το νέο. Η εταιρεία αναμένεται να εκδώσει νέο κατάλογο με ακόμα πιο μεγάλες προσφορές τις επόμενες ημέρες. Με τη σειρά τους, η Media Markt και η Saturn συνεχίζουν να ακολουθούν επικοινωνιακές πρακτικές που συνδέουν το όνομά τους με πολύ χαμηλές τιμές. Έτσι, οι δύο εταιρείες προανήγγειλαν προσφορές για το 2010 σε είδη, όπως επώνυμες ψηφιακές μηχανές.
Η Ηλεκτρονική Αθηνών χρησιμοποιεί το ΦΠΑ, για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του πελάτη. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι στις τιμές της το ΦΠΑ που υπολογίζεται είναι 17% και όχι 21%, κάτι που σημαίνει μείωση έως και 20% στις τιμές, ενώ κάθε Παρασκευή και Σάββατο κάνει δώρο το μισό ΦΠΑ, όπως αναφέρει στα διαφημιστικά της έντυπα. Τέλος και η Electronet έχει προβεί σε καμπάνια με εξίσου επιθετικές προσφορές και δυνατότητα 24 δόσεων με επιτόκιο 12,85%.

