Νεοελληνικός Ταλιμπανισμός

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021, 15:40
Νεοελληνικός Ταλιμπανισμός

Να ποιος είναι ο Νεοέλληνας.

 

Ο Νεοέλληνας.

Η Καρικατούρα τού Έλληνα.

Το Χείριστο Υβρίδιο Πολίτη.

Ο «Περασμένα Μεγαλεία, διηγώντας τα, να κλαψουρίζω.».

 

Ο Νεοέλληνας ψάχνει διαρκώς το δικαίωμά του στην Ιστορία μέσω τού Παρελθόντος·

το Παρόν και το Μέλλον αφήνουν τον Νεοέλληνα παγερά αδιάφορο,

διότι ξέρει -κι ας μην έχει τη δύναμη να το αποδεχθεί και να το ομολογήσει-

πως η προσφορά του σε ετούτην εδώ την Πατρίδα είναι μηδενική.

 

Ο Νεοέλληνας πάσχει από Πρεσβυωπία Μνήμης.

Ως εκ τούτου,

αδυνατεί να δει τα πρόσφατα ρεζιλίκια του και ανατρέχει 2.500 πριν,

προκειμένου να μνημονεύσει προγόνους

που αν είχαν το δικαίωμα στη «Μεταθανάτια Αποκλήρωση»

θα την έπρατταν άνευ δευτέρας σκέψεως.

 

Ο Νεοέλληνας υπάρχει παντού·

η «Γενιά τού Πολυτεχνείου» πήγε -εκτός λαμπρών εξαιρέσεων- χαμένη,

καθώς μετασχηματίστηκε και αλλοτριώθηκε

υπό το κράτος τής βίαιης αστυφιλίας που εξεκίνησε τη δεκαετία τού ’50

και σφραγίστηκε με τον ερχομό ενός λιγούρικου σοσιαληστρικού κινήματος

που εν μία νυκτί προέβη στην καθολική νόθευση τής Κοινωνίας. 

 

Έκτοτε, επί τέσσερις δεκαετίες, ο Λαϊκισμός αποτελεί την Εθνική Κουλτούρα·

μία λούμπεν μάζα που αρέσκεται να αυτοπροσδιορίζεται ευφημιστικά ως «Λαός»,

επιζητεί διαρκώς και εμμονικώς το κανάκεμα

για να καλύπτει το εκκωφαντικό έλλειμμα αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησής της.

 

Νεοέλληνας. Φαντασιοπληξία. Μεγαλοϊδεατισμός. Αλληλένδετες Έννοιες.

Με όπλο το δοκιμασμένο τρίπτυχο «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»,

ο Νεοέλληνας δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να φροντίζει για την Πατρίδα

πετώντας τα σκουπίδια του από το μπαλκόνι στον δρόμο

και να απαιτεί από την εργαζόμενη τού τομέα Καθαριότητας να τα μαζέψει

(λέγοντάς της, μάλιστα, το ανατριχιαστικά κυνικό «Δουλειά σου είναι…»),

ο Νεοέλληνας δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να φροντίζει για τη Θρησκεία

μισώντας κάθε αντίθετη άποψη

και -κραδαίνοντας τον Σταυρό στο χέρι-

να ρίχνει «χριστοπαναγίες» στο πλησίον δι’ ασήμαντον αφορμήν,

ο Νεοέλληνας δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να φροντίζει για την Οικογένεια

διασύροντας τον θεσμό της με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο.

 

Ο Νεοέλληνας ξέρει·

στο τέλος τής ημέρας, 

όταν φτάνει η ώρα τού απολογισμού και ενίοτε τής απολογίας,

αρκεί η επίκληση στο σεσημασμένο τρίπτυχο

ώστε να αθωωθεί πανηγυρικά από τούς ομοίους του.

 

Τίγκα η Ελλάδα από νεοέλληνες·

ως εκ τούτου, ουδόλως αποτελεί έκπληξη το γεγονός,

ότι ο Νεοέλληνας έχει περίοπτη θέση και στο φετινό «Survivor».

 

Ο εικονιζόμενος στη φωτογραφία τού παρόντος πονήματος,

είναι η Φωτογραφία τού Νεοέλληνα·

και στο Πρόσωπο, και στη Συμπεριφορά, και στην Αισθητική, και στην Κουλτούρα.

 

Ένα οδοιπορικό στις πιο χαρακτηριστικές στιγμές του στο «ριάλιτι επιβίωσης»,

πιστοποιεί τού Λόγου το Αληθές.

 

Αρχικώς, είδαμε τη «βιτρίνα»·

(δήθεν) φιλικός, (δήθεν) αστείος, (δήθεν) καλόψυχος.

Όμως,

ο οποιοσδήποτε αντικειμενικός παρατηρητής γνωρίζει τα στοιχειώδη

για τούς ανθρώπους και για τις μεθόδους κοινωνικοποίησης,

καθίστατο αμέσως επιφυλακτικός·

αν εξαιρέσουμε τις σπάνιες περιπτώσεις καρμικής οικειότητας,

η πρόωρη διαχυτικότητα είναι σχεδόν πάντα ύποπτη και βαθέως προβληματική. 

 

Ο «Νεοέλληνας τού “Survivor”» εξεκίνησε μοιράζοντας αγάπη προς άπαντες·

ο «καλός Χριστιανός»

που -προκειμένου να σε ψυχαναγκάσει και να σε δεσμεύσει συναισθηματικά-

σού απευθύνει απολύτως αυθαίρετα και βιαστικά

τούς ιερούς όρους «φίλος» και «αδελφός»,

αλλά μόλις τού εκφράσεις μία διαφωνία ή τού χαλάσεις ένα χατίρι,

αυτομάτως γίνεσαι εχθρός του, γίνεσαι συνώνυμος με το «τίποτα»,

γίνεσαι ο πιο κακός άνθρωπος τού κόσμου.

 

Θυμάστε πότε εξεκίνησε η ανυπόφορη τοξικότητα τού φετινού «Survivor»;

Όταν ο «Κόρο» επέλεξε τον Νεοέλληνα ως προτεινόμενο για αποχώρηση.

Τότε ήταν που ο -μέχρι πρότινος «φιλικός», «αστείος» και «καλόψυχος»- Νεοέλληνας,  

εν ριπή οφθαλμού απεκδύθηκε των δήθεν ουμανιστικών πεποιθήσεών του

και διετυμπάνισε την ταλιμπανική κοσμοθεωρία του με τη φράση

«Τώρα ξεκινάει πόλεμος.».

 

Αμέσως μετά,

το Ψέμα, η Υποκρισία, η Γλοιωδία, η Αταλαντοσύνη και η Διαπλοκή τού Νεοέλληνα,

εξυφάνθηκαν μπροστά μας σε απόλυτο βαθμό.

Απεδείχθη, λοιπόν,

ότι εν λόγω συμμετέχων είχε προσπαθήσει με απολύτως αναξιοπρεπή τρόπο

να μην ετίθετο ως υποψήφιος προς αποχώρηση

και -επιχειρώντας διά τής πλαγίας οδού να επηρεάσει την εις βάρος του απόφαση-

είχε ψευσθεί εις διπλούν·

ΚΑΙ αρνήθηκε ότι εζήτησε «ρουσφέτι»-προνομιακή μεταχείριση,

ΚΑΙ εζήτησε από τούς συμπαίκτες του να πουν ψέματα

προκειμένου να εκάλυπταν τη δική του ύπουλη μεθόδευση.

Όμως, ατυχώς γι’ αυτόν, υπήρχαν και μερικές καταγεγραμμένες χαμέρπειές του. 

 

Το ξεμπρόστιασμά του ήταν αναπόφευκτο,

όμως ο Νεοέλληνας έχει μάθει να είναι ξεδιάντροπος κι αναίσχυντος.

Έτσι,

αντί για μία ειλικρινή «Συγγνώμη»

που θα συνοδευόταν μετέπειτα από τη δέουσα ταπεινότητα και σιωπή,

επέλεξε να επιτεθεί κατά πάντων

και να επιδίδεται ασταμάτητα σε κορυβαντισμούς, σε παραληρήματα,

σε καραμπινάτες προσπάθειες αποπροσανατολισμού τής Κοινής Γνώμης.

 

Ο «Κόσμος» είχε γίνει πια η μόνιμη επίκληση·

μία επίκληση που συνοδευόταν συστηματικώς

από κλαυθμηρίζουσες αναφορές τού Νεοέλληνα

στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στην Αμερική, στην Αυστραλία

και όπου αλλού υπάρχουν άτομα

που είναι ευεπίφορα στις ελληνόφωνες ξετσίπωτες ζητιανιές.

Το κολπάκι έπιασε·

άλλωστε, όπως σοφά έχει καταγράψει ο Πλάτων στο «Συμπόσιό» του:

«Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.».

 

Το σχέδιο ήταν δοκιμασμένο από προηγούμενα «realities»,

τα οποία ο Νεοέλληνας παρηκολουθούσε τα προηγούμενα χρόνια από τον καναπέ του,

επιδιδόμενος στις γνωστές θλιβερές μεγαλοστομίες του

και φτάνοντας να μεμφθεί μέχρι και τον κοινής αποδοχής Γιώργο Αγγελόπουλο.

 

Ο φαφλατάς Νεοέλληνας έβαλλε κατά πάντων·

αφού πρώτα -χωρίς την παραμικρή τεκμηρίωση-

κατήγγελλε ανορθογράφως ότι το «Survivor» τού 2017 ήταν «στημένο»

και απευθυνόταν στον τότε παρουσιαστή τού παιχνιδιού, τον Σάκη Τανιμανίδη,

λες κα ήταν κολλητοί…

…στη συνέχεια,

έφτασε στην υπέρτατη ξευτίλα να μεμφθεί τον Στέλιο Χανταμπάκη,  δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι

«Εγώ δεν είμαι ο Χανταμπάκης να αφήσω τον γιο μου και να πάω στο “Survivor”»

Όντως, ο Νεοέλληνας δεν είναι Χανταμπάκης.

 

Και αφού ο στοργικός Νεοέλληνας πατέρας εκράτησε τον λόγο του 

και δεν άφησε το παιδί του για να πάει στο «Survivor»,

βάλθηκε στη συνέχεια να πιστοποιήσει με τον πλέον αδιάψευστο τρόπο

ότι είναι μία σοβαρή προσωπικότητα και δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον «Ντάνο».

Ας δούμε μαζί τούς δύο εκπροσώπους τού Ανδρικού Φύλου·

η σύγκριση, μόνο θλίψη προκαλεί.

 

Από τις 28 Δεκεμβρίου που προεβλήθη το πρώτο επεισόδιο τού τρέχοντος «Survivor»,

ο Νεοέλληνας βομβαρδίζει τη Δημόσια Αισθητική με απόπατες εικόνες,

με τοξικότητα, με αμορφωσιά, με φτήνια, με αναξιοπρέπεια, με κατάντια·

υπό την απόλυτη ανοχή, αρωγή και υποστήριξη τής παραγωγής τού ριάλιτι,

διασπείρει προς την Κοινωνία -και δη, προς τη Νεολαία- τον θλιβερό εαυτό του.

 

Ο Νεοέλληνας εξανέστη προσφάτως με τούς συμπαίκτες του,

επειδή τού καταλογίζουν (δικαίως) ότι σε αγωνιστικό επίπεδο είναι ο πιο αδύναμος·

τον ενόχλησε η λέξη «αδύναμος»,

καθώς -όπως είπε-

θα ακούει τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό το παιδί του

και θα στεναχωριέται για τον πατέρα του.

 

Και πώς αντέδρασε..;

Επεδόθη σε ακατάσχετο πεζοδρομιακό υβρεολόγιο προς τούς συμπαίκτες του

(διότι, ως γνωστόν,

ένα παιδί αισθάνεται τεράστια υπερηφάνεια για τον πατέρα του

όταν τον βλέπει μαινόμενο και τον ακούει να καθυβρίζει χυδαία άλλους ανθρώπους).

 

Ο Ανάξιος Νεοέλληνας. Ο Ατάλαντος Νεοέλληνας.

Μία θλιβερή φιγούρα

που περιφέρεται και εκλιπαρεί να παραβλέπουμε τις ανεπάρκειές του,

επιχειρώντας να μάς δελεάσει με την απύθμενη γελοιότητά του. 

Με την ποταπή συμπεριφορά του,

ο Νεοέλληνας δεν σέβεται το παιδί του, δεν σέβεται εν γένει την οικογένειά του,

οπότε συνιστά φυσική κατάληξη ότι δεν σέβεται συνολικώς την Ελληνική Οικογένεια.

 

Ο Νεοέλληνας είναι θρασύδειλος·

όταν βρίσκεται σε θέση αδυναμίας αρχίζει την Κλάψα

και όταν βρίσκεται σε θέση ισχύος

δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να σε πατάει εξακολουθητικά στην καρωτίδα.

 

Ο «Νεοέλληνας τού “Survivor”» επιδόθηκε εχθές

σε ακόμα μία φτηνιάρικη και κακοπαιγμένη παράσταση,

καθώς -άκουσον, άκουσον-

εκάλεσε εν μέσω κίβδηλων κλαυθηρμών τούς τηλεθεατές που τον εστήριζαν μέχρι τώρα,

να μην έπρατταν το ίδιο στην ψηφοφορία τής σημερινής αποχώρησης.

 

Μιλάμε για καραμπινάτη υποκρισία και για ιταμή αυτο-ηρωοποίηση.

Αν διαθέτεις τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια, τη στοιχειώδη τσίπα, τον στοιχειώδη αυτοσεβασμό, 

μόλις αισθανθείς ότι έχεις γίνει βάρος σε ανθρώπους

σηκώνεσαι αυτοστιγμεί και αποχωρείς·

δεν πετάς το «μπαλάκι» στον κόσμο και δεν λες

«Εγώ αισθάνομαι ότι είμαι παράσιτο και σάς καλώ να μη με υπερψηφίσετε,

αλλά είναι στο χέρι σας αν θα εξακολουθήσω να υπάρχω ως παράσιτο στο παιχνίδι.»

(σημειωτέον,

ότι άθελά του ο ανόητος διέσυρε σε υπέρτατο βαθμό τούς υποστηρικτές του

και προέβη στην απόλυτη γελοιοποίησή τους

καθώς τούς είπε -επί τής ουσίας- ότι έως τώρα εψήφιζαν υπέρ ενός παράσιτου). 

 

Τι διδάσκει στο παιδί του ο Νεοέλληνας;

Τι;

Τι λέει στο παιδί του και στα παιδιά όλου τού κόσμου;

«Παιδί μου, παιδιά όλου τού κόσμου,

δεν πειράζει αν είστε ο τελευταίος τροχός τής άμαξας,

δεν πειράζει αν γίνεστε βάρος για τούς γύρω σας και για την Κοινωνία,

δεν πειράζει αν καταντάτε παράσιτα.

Με γελοιότητα, με κλάψα, με φαυλότητα, με δολιότητα και με ζητιανιά,

μπορείτε να τα καταφέρνετε στη ζωή

και να καταλαμβάνετε τις θέσεις των άξιων και ταλαντούχων ανθρώπων.».

 

Μέσα σ’ όλο αυτό το δυστοπικό πλαίσιο, έχουμε και τα θλιβερά «πρωϊνάδικα»,

όπου οι θλιβερές μικροαστές παρουσιάστριες και οι θλιβεροί μικροαστοί πανελίστες

προσπαθούν απεγνωσμένα να δικαιολογήσουν τον Νεοέλληνα

και μαγαρίζουν συστηματικά και εν χορώ την έννοια «Παιδί».

 

Τι σχέση έχει αυτό το ον με την έννοια «Παιδί»;

Δηλαδή, όταν ο «Προφήτης τής Ελληνικής Ροκ», ο Μέγας Παύλος Σιδηρόπουλος,

τραγουδούσε το «Κάποτε θα ’ρθουν’»

και συγκεκριμένα τον μνημειώδη στίχο

«Υπερασπίσου το Παιδί… Γιατί αν γλυτώσει το Παιδί, υπάρχει Ελπίδα!»,

εννοούσε -σύμφωνα με τα τηλεοπτικά εμέσματα- τον «Νεοέλληνα τού “Survivor”»;

 

Τα «πρωϊνάδικα», οι οξυζενέ -αλλά διόλου οξύνοες- παρουσιάστριες και οι πανελίστες τους,

παρέχουν την «Ασυλία τού Παιδιού» στον Νεοέλληνα

και τον υπερασπίζονται διότι είναι ίδιοι μ’ αυτόν·

ίδιες ανύπαρκτες κι αλλοιωμένες αξίες, ίδια αναμασήματα κίβδηλων ιδανικών,

ίδιοι μεσαιωνισμοί, ίδιες καπηλείες, ίδια αναξιοπρέπεια, ίδια άδηλα συμφέροντα·

όλοι τους,

ορκισμένοι δούλοι ενός συστήματος που προάγει πολυεπιπέδως τη Σαπίλα.

 

Κάμποση κλάψα, δυο-τρία επιδεικτικά σταυροκοπήματα,

και άσε τα υπόλοιπα στο Σύστημα·

ξέρουν αυτοί πώς να σε «ξεπλύνουν», πώς να σε αθωώσουν

και πώς να σε παραδώσουν καθαγιασμένο στην Κοινωνία.

 

Επιμύθιο:

Ο σημαντικός ποιητής μας, ο αείμνηστος Μανόλης Αναγνωστάκης,

έχει πει την έξοχη ρήση «Γηράσκω αεί αναθεωρών…».

Όμως, αυτή η άμορφη μάζα που τάσσεται φανατισμένα υπέρ τού Νεοέλληνα,

ουδέποτε θα ακούσει ένα τέτοιο μήνυμα από το φλύαρο στόμα του·

αντιθέτως,

τον έχουμε ακούσει επανειλημμένα να διατυμπανίζει την προσωπική ανοησία του,

λέγοντας πομπωδώς ότι «Εγώ αυτός είμαι και δεν πρόκειται ν’ αλλάξω.».

 

Όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες ανήκεστες περιπτώσεις,

απουσιάζει παντελώς η Αυτοκριτική

και λογίζονται ως «Κόσμος» μόνο τα άτομα που δέχονται να παίζουν τον ρόλο τού αντίλαλου·

παραδοσιακά ο Νεοέλληνας αρέσκεται αποκλειστικώς στον αντίλαλό του

και η εν λόγω τραγική νοοτροπία μεταφέρεται από γενιά σε γενιά.

 

Ιδού τι εδήλωνε υπερηφάνως σε συνέντευξή του το 2014 ο «Νεοέλληνας τού “Survivor”»:

«Εμένα ο πατέρας μου, μού είχε δώσει μία συμβουλή και την κρατάω μέχρι σήμερα.

Μού είχε πει: “Παιδί μου, μη γίνεις ποτέ “αδερφή” και μην πάρεις ποτέ ναρκωτικά”».

... 

 

Οποία τραγική πατρική συμβουλή·

η Ομοφυλοφιλία είναι κατάσταση προς αποφυγήν,

αλλά το Ψέμα, η Υποκρισία, η Γλοιωδία, η Δουλικότητα,

η Χαμέρπεια, η Θρασυδειλία, η Αναξιοκρατία, ο Παρασιτισμός,

είναι καταστάσεις προς μίμησιν.

 

Διόλου τυχαίο, λοιπόν,

ότι σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες

και με τις μαρτυρίες συμμετεχόντων που έχουν αποχωρήσει από το «Survivor»,

οι πατρικές παραινέσεις έπιασαν τόπο στον γιόκα,

ο οποίος -έμπλεος ρατσισμού και ομοφοβίας-

φέρεται να έχει αναφερθεί με άκρως προσβλητικούς χαρακτηρισμούς σε συμπαίκτη του,

θίγοντας βάναυσα τη σεξουαλικότητά του.

 

Και βέβαια,

το ρατσιστικό και ομοφοβικό παρελθόν τού εν λόγω «Ελληναρά»

πιστοποιείται από τη διαδικτυακή επίθεση

που είχε κάνει -επίσης το 2014- στον υπερταλαντούχο Τάκη Ζαχαράτο:

«Πώς είσαι έτσι, ρε Ζαχαράτο..; Πιο “αδερφή” πεθαίνεις.».

 

Τότε, λοιπόν, ήταν, που είχε πάρει πληρωμένη απάντηση από την Τζένη Χειλουδάκη

(αν σάς παραξενέψει το όνομα «Ιωάννα» στην κάτωθι φωτογραφία,

η ίδια η Χειλουδάκη έχει αποκαλύψει ότι αυτό αναγράφει η ταυτότητά της). 

Ο συνήθως λαλίστατος (παρα)τραγουδιάρης ουδέποτε απήντησε 

στη γεμάτη νόημα και έμπλεη υπονοουμένων ανάρτηση τής Χειλουδάκη.

Γιατί άραγε;

 

Τέλος,

το φερόμενο ως πιο πρόσφατο «κατόρθωμα» τού περί ου ο λόγος Νεοέλληνα,

ήλθε από τα χείλη τής γνωστής από το «My Style Rocks», Ευρυδίκης Παπαδοπούλου,

η οποία υπήρξε παρτενέρ του στη σύντομη παρουσία τους στο «Just Τhe 2 Οf Us»

και τον κατήγγειλε για bullying και για απόπειρα άσκησης σωματικής βίας.

 

Σαν πολλές δεν μαζεύονται οι σκοτεινές ιστορίες που αφορούν τον συγκεκριμένο «άντρακλα»;

Σαν πολλές δεν μαζεύονται οι ανακολουθίες λόγων και έργων;

Κι όσο σκέφτομαι ότι ένα παιδί κινδυνεύει να γίνει «αντίλαλος»,

τόσο λυπάμαι γι’ αυτό, και τόσο τρομάζω για την Κοινωνία.

Νεοέλληνα, είσαι η Κατάρα τής Ελλάδος. 

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021, 17:51