Έρχεται… ΔΙΔΑΧΗ ΗΘΟΥΣ.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γράφει ο Γιώργος Μιχάλακας

 

*** Η Στοιχειώδης Λογική είχε δώσει από την πρώτη στιγμή την απάντησή της

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχετικά με την ταυτότητα τού εμπνευστή τής θλιβερής καμπάνιας «#erxetai_pizza».

 

Ναι μεν το ονοματεπώνυμό του ήταν στην αρχή άγνωστο,

αλλά κάθε νοήμων και άνευ κομματικών παρωπίδων πολίτης

είχε αντιληφθεί ότι η πολυσυζητημένη αισχρή διαφήμιση

δεν γεννήθηκε από Αριστερό εγκέφαλο·

τουναντίον, ήταν πασίδηλο,

ότι το εν’ λόγω σλόγκαν απετελούσε τη συγκαλυμμένη έκφραση

των μισαλλόδοξων απωθημένων τού εμπνευστή του.

(https://www.zougla.gr/media/article/topioaftoktonikomarketingolontonepoxon)

 

*** Οι υποψίες επιβεβαιώθηκαν·

ο δημιουργός τού πιο αυτοκτονικού concept στην Ιστορία τής Ελληνικής Διαφήμισης

ονομάζεται Γιώργος Θεοδωρακόπουλος

και βάσει

των -σε ανύποπτα χρονικά σημεία- εκπεφρασμένων τοποθετήσεών του

στα «social media»,

προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι απεχθάνεται την Αριστερά

και είναι βαθύτατα μισογύνης.

 

Αν περιηγηθείτε στον δημόσιο λογαριασμό που διαθέτει στο Twitter

ο εν’ λόγω «αντικειμενικός» εμπνευστής τού «#erxetai_pizza»,

θα βιώσετε σοκ βλέποντας τις αναρτήσεις του. 

 

Ευθύς αμέσως, λοιπόν,

σάς παραθέτουμε αντιπροσωπευτικά δείγματα τής προσωπικότητάς του,

όπου δεσπόζουν οι άκρως υποτιμητικές και μηνύσιμες εκφράσεις

για γυναίκες που είναι στελέχη τού «ΣΥ.ΡΙΖ.Α.»,

αλλά και η τυφλή και χυδαία υποτίμησή του

προς καταξιωμένους Αριστερούς καλλιτέχνες

(σημειωτέον,

ότι έχουμε παραλείψει πάμπολλα υποτιμητικά σχόλια

που αυτός ο… σοβαρός και μετρημένος πατριώτης

έχει κάνει ακόμη και για σωματικά χαρακτηριστικά αναγνωρίσιμων ανθρώπων).

 

Ιδού το «ήθος» που θα βιώσει η Ελλάδα,

αν στις 7 Ιουλίου ψηφίσει με την ίδια αυτοκτονικότητα

που εχαρακτήρισε την καραμπινάτα αποτυχημένη καμπάνια τής πίτσας.

Πάρτε μία μικρή γεύση

από τη «Διδαχή Ήθους» που κινδυνεύει να βιώσει η πατρίδα μας…

 

*** Μετά από τον οχετό που αναγνώσατε,

δείτε κι άλλο ένα tweet τού… ευσεβούς λεβέντη,

με τον αρμόζοντα υποτιτλισμό…

Υποσυνείδητη Αυτο-Αναφορικότητα.

 

*** Άφησα τελευταίαν την πιο ασυγχώρητη απρέπεια τού περί ου ο λόγος.

Δείτε αυτήν τη φωτογραφία…

 

Ο βάναυσα υποτιμητικός χαρακτηρισμός,  

τον οποίο συνηθίζει -σε βαθμό εμμονής- να αποδίδει στις γυναίκες,

εδώ αποκτά και εικονογράφηση με τρία θύματα αριστερών πεποιθήσεων.

Το τραγικό είναι,

ότι η κοπέλα στο πάνω μέρος, έφυγε από τη ζωή τον περυσινό Ιούνιο·

και όμως, ενώ ο ίδιος εδήλωνε τότε στεναχωρημένος από τον θάνατό της,

μέχρι και σήμερα δεν μπήκε στη διαδικασία -σεβόμενος τη νεκρή-

να σβήσει αυτό το αποτρόπαιο κολάζ απ’ τον λογαριασμό του

(δεν είναι ότι έχει ξεχάσει την ύπαρξη τής συγκεκριμένης ανάρτησης,

διότι τού την ετόνισαν τις τελευταίες ημέρες πολλοί επικριτές του).

 

*** Κατόπιν όλων τούτων,

αποκτούν ιδιαίτερη σημασία οι απαντήσεις

που μάς έδωσε η αλυσίδα πίτσας για τον Γιώργο Θεοδωρακόπουλο,

τις οποίες θα δημοσιεύσουμε εντός των επομένων ωρών.

 

Μέχρι τότε, μπορείτε να εξαγάγετε τα δικά σας συμπεράσματα,

συνδυάζοντας την ανακοίνωση επανόρθωσης τής εταιρείας

με τις δεδηλωμένες θέσεις τού διαφημιστή της.

Η Τρικυμία εν’ Κρανίω, ο Αχταρμάς και η Αντιφατικότητα κάνουν party.  

 

ΥστερόΓιωργο..:

Με τέτοια λατρεία που έχει ο συγκεκριμένος διαφημιστής

για τον υβριστικό χαρακτηρισμό «πατσαβούρα»,

τού ταιριάζει να δημιουργήσει μία καμπάνια για πίτσες,  

όπου θα έχει ως σλόγκαν τη λέξη «πιτσαβούρα».

Θα ξεπουλήσει. Υπάρχουν πολλοί (ακρο)δεξιοί πεινασμένοι. Για Εξουσία.

 

Γιώργος Μιχάλακας

Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης