Η Εθνική Ασφαλιστική, παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», σε σημερινή εκδήλωση Τύπου.
Ταυτόχρονα, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ρόμπερτ Γκαουτσί, έκανε ανασκόπηση των αλλαγών που έχουν ολοκληρωθεί στην εταιρεία, αλλά και των στόχων της για το 2024.
Όπως ανέφερε, η Εθνική Ασφαλιστική αύξησε το 2023 τους πελάτες της κατά 133.420 και την παραγωγή κατά 12%, γνωστοποίησε ότι το 2024 θα βγουν εννέα νέα προϊόντα, κάποια εντελώς νέα και άλλα θα αναμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς, ενώ στους στόχους περιλαμβάνεται, επιπλέον, η αναβάθμιση της κερδοφορίας, η καλύτερη οργάνωση και η εμπορική αποτελεσματικότητα, προκειμένου να πωλούνται στον ίδιο πελάτη τουλάχιστον τρία προϊόντα της εταιρείας έναντι 1,2 σήμερα.
Στους μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας είναι η επίτευξη παραγωγής άνω του 1 δισ. ευρώ το 2027, σε προϊόντα όμως που θέλει να αναπτυχθεί η εταιρεία, ενώ την επόμενη πενταετία προγραμματίζονται επενδύσεις υψηλότερες των 100 εκατ. ευρώ, με 32 στρατηγικά έργα να βρίσκονται σε διαδικασία εξέλιξης.
Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα του 2023, το ασφαλιστικό αποτέλεσμα κινήθηκε ανοδικά όπως και το επενδυτικό αποτέλεσμα, πλην όμως η καθαρή κερδοφορία επηρεάστηκε πτωτικά από μια σειρά επενδύσεων που υλοποιήθηκαν με στόχο την αναδιάρθρωση της εταιρείας.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, η Εθνική Ασφαλιστική εισέρχεται σε μια νέα εποχή, στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται ο συγκερασμός της ιστορικής κληρονομιάς και της αξιοπιστίας της, χάρη στην πολυετή πορεία και την έμπρακτη στήριξή της στις πιο κρίσιμες στιγμές της ελληνικής κοινωνίας από το 1891.
Σημείωσε ακόμη ότι η αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας αναδεικνύει τα νέα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το επιχειρησιακό προφίλ της, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η δημιουργία νέων, ευέλικτων οργανωτικών δομών και ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας.
Ο διευθύνων σύμβουλος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ανέφερε: «Η επόμενη ημέρα για την Εθνική Ασφαλιστική ξεκινάει σήμερα. Μια νέα ημέρα, όπου η Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να φροντίζει για το μέλλον και την ασφάλειά όλων, όπως έκανε πάντα. Αλλά θα έχει τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε πρώτη προτεραιότητα.
Με σύγχρονες λύσεις, αξιοπιστία και σταθερότητα, διαμορφώνουμε καθημερινά ένα μέλλον καλύτερο και πιο ασφαλές, για όλους, με την ίδια σύνεση που το κάνουμε εδώ και 133 χρόνια. Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό δημιουργούμε τα απαραίτητα εργαλεία για να αποκτήσουμε καλύτερη γνώση των πελατών μας και να παρέχουμε μία ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης…
Η νέα μας εικόνα θέλαμε να αποτυπώνει όλα τα στοιχεία που κάνουν την Εθνική Ασφαλιστική αυτή που είναι, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα. Μια εταιρεία που αξιοποιεί την καινοτομία, την τεχνογνωσία και τη διαχρονικά ισχυρή εμπειρία εξυπηρέτησης, για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της».
Εκτός από τη νέα εταιρική ταυτότητα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Τύπου παρουσιάστηκαν σημαντικά στοιχεία από την πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2023:
* Οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκ, αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.
* Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα 508 εκ. ευρώ.
* Δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα Euro65 εκατ.
* Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους 3,8 δισ. ευρώ, ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα 247 εκατ. ευρώ, ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.
Τέλος, η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε τους πέντε στρατηγικούς στόχους της για το 2024:
1. Εξισορρόπηση του productmix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της
2. Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων
3. Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
4. Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης.
5. Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.
«Το επίπεδο της συνεργασίας που διατηρούμε με τα παραγωγικά μας δίκτυα και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας, διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων μας και εγγυώνται τα θετικά αποτελέσματα που αναμένουμε» τόνισε ο κ. Γκαούτσι, υπογραμμίζοντας, για μία ακόμη φορά, ότι οι άνθρωποι της εταιρείας παραμένουν στο κέντρο της στρατηγικής της.
Σχετικά με την ασφάλιση των κατοικιών σημείωσε ότι «δεν είναι η μείωση του ΕΝΦΙΑ που θα αλλάξει την ασφαλιστική συνείδηση και ίσως φταίμε κι εμείς οι ασφαλιστές που δεν το κάναμε εύκολο. Υπάρχει πρόοδος και το 2024 θα είναι για την Εθνική Ασφαλιστική, η χρονικά του σπιτιού».