Η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη μιλάει για ακόμη μία φορά ανοιχτά για την επίθεση που είχε δεχτεί on air από τον Ηλία Κασιδιάρη και τη συγκρίνει με αυτή κατά του Νίκου Δένδια.
Με άρθρο της στην εφημερίδα τα «ΝΕΑ» η βουλευτής του ΚΚΕ περιγράφει όλα όσα έζησε η ίδια στο στούντιο, όταν συναντήθηκε με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής: «Δέχθηκα τέσσερις μπουνιές στο πρόσωπο. Προσπάθησα να μην πέσω κάτω. Ήθελα να αποφύγω το ρεζιλίκι του να έχω πέσει κάτω και μάλιστα σε στούντιο από τις μπουνιές».
Εστιάζοντας στο συμβάν της Δευτέρας εντός της Βουλής γράφει:
«Η κραυγή ”φρουρά, φρουρά” που ακούστηκε την ώρα που την πέφτει ο χρυσαυγητάρης στον Δένδια ήταν ομόηχη του ”όχι, όχι, όχι” που ακούστηκε από τον Γιώργο Παπαδάκη την ώρα των ακίνητων πολιτικών μαρτύρων της πρώτης φοράς Χρυσή Αυγή on camera, εν δράσει».
«Το ξανάζησα μέσα στη Βουλή, κατάμεστη και βολική, σε ευθέως ανάποδη εικόνα από αυτήν της δίκης της Χρυσής Αυγής. Εκεί δεν εγκρίθηκαν κάμερες για να μη φαίνεται μονάχη στα έδρανα η μάνα του Φύσσα. Θύμα των πραγματικών φόνων και όχι των εικονικών που με τσαμπουκογροθιές και χαστουκοεκρήξεις η Χρυσή Αυγή μαζεύει ό,τι ψηφαλάκια περισσεύουν από τον Σώρρα. Η έκπληξη όμως δεν ήταν η Χρυσή Αυγή αλλά ο ανελίτης και γιατρός στο επάγγελμα Θανάσης Παπαχριστόπουλος, που, σαν έτοιμος από καιρό, βγήκε να υπερασπιστεί τον καημένο τον Λιάκο που μάλλον δεν ήξερε τι έκανε» υπογραμμίζει στο άρθρο της.
«Το να ξαναζείς το ίδιο έργο από το προεκλογικό στούντιο στο Κοινοβούλιο των εκλεγμένων είναι σαν να υποχρεώνεσαι να παίζεις με το ζόρι στο κοινοβουλευτικό survivor των φασιστών. Η κάμερα, πάντως, έσβησε προστατεύοντας τάχα μου δήθεν τα χρηστά ήθη των Ελλήνων, τα θεωρεία ήταν κλειδωμένα για τους δημοσιογράφους και άνοιξαν μόνο για να μπουν σχολεία, να μάθουν από πρώτο χέρι πώς δρουν τα εργαλεία του σύγχρονου μιντιακού καπιταλισμού στο επίπεδο της παραγωγής κέρδους από την εικόνα. Το είχα πει μετά τη δίκη που έγινε κατόπιν αυτεπαγγέλτου του κράτους διώξεως, με το κράτος απόν και τους συνδαιτυμόνες τού τότε θεάματος επίσης απόντες. Κατείχαν ήδη μεγάλα αξιώματα. Από το στούντιο στη Βουλή μια ίδια Χρυσαυγή. Φαίνεται, άλλωστε, και από τις μετρήσεις, που δεν ξέρουμε πώς θα διαμορφωθούν, με την κοινοβουλευτική πρακτική της εγκληματικής οργάνωσης να εξελίσσεται σε ομαδικό εκτονωτικό οργασμό ύβρεων και μπουκαλοπεταγμάτων. Την Κασσάνδρα τη λέγανε κακιά επειδή προέβλεψε σωστά. Το επαναλαμβάνω, λοιπόν, χωρίς χαιρεκακία σε απαξάπασα την ελληνική δημοκρατία, αυτό που είπα μετά το τέλος της δίκης: ζωή σε λόγου σας» καταλήγει η κα Κανέλλη.