HP Amplify: Επέκταση του προγράμματος στους Retail συνεργάτες της εταιρείας παγκοσμίως

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2021, 18:32
HP Amplify: Επέκταση του προγράμματος στους Retail συνεργάτες της εταιρείας παγκοσμίως

Σήμερα, η HP Inc. ανακοίνωσε την επέκταση του HP Amplify ™, του πρώτου στο είδος του προγράμματος για συνεργάτες, σε περισσότερους από 1.350 διαδικτυακούς παίκτες της αγοράς, omnichannel και συνεργάτες λιανικής του τεράστιου οικοσυστήματός του. Κυκλοφορώντας το φθινόπωρο του 2020 στους εμπορικούς συνεργάτες, το νέο πρόγραμμα συνεργατών, βασισμένο σε μια ενιαία, ολοκληρωμένη δομή, παρέχει τις γνώσεις, τις δυνατότητες και τα εργαλεία συνεργασίας που απαιτούνται για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ανάπτυξης καθώς η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών συνεχίζει να αλλάζει. Η HP θα ξεκινήσει τη μετάβαση συνεργατών λιανικής στο πρόγραμμα HP Amplify από τις 2 Αυγούστου του 2021 και θα συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
 

Κατασκευασμένο με μια απλή και εύκολη στην πλοήγηση δομή με δύο ξεχωριστούς πυλώνες λιανικής (τους Synergy και Power συμπεριλαμβανομένου του Power CDR Retail που στοχεύει στους τελικούς διανομείς λιανικής), το HP Amplify έχει σχεδιαστεί εξ’ αρχής για να μετατρέπει τα analytics σε ιδέες που οδηγούν σε νέες στρατηγικές, να κατευθύνει προς την καινοτομία και να ανταμείβει συνεργάτες για την απόδοση, τη συνεργασία και τις δυνατότητες τους, ενώ παράλληλα επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό με πληροφορίες, οικοδομώντας μια κουλτούρα βασισμένη στα δεδομένα και εμπλουτίζοντας την απλή γνώση με εργαλεία συνεργασίας.
 

«Για τον κλάδο της πληροφορικής συνολικά και για το κανάλι της λιανικής συγκεκριμένα, είναι σαφές ότι ο σημερινός τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων δεν αποτελεί πλέον επιλογή. Το HP Amplify όχι μόνο διευκολύνει τους συνεργάτες λιανικής να συνεργάζονται με την HP, αλλά δείχνει ένα ξεκάθαρο δρόμο, βασισμένο σε ένα δοκιμασμένο μοντέλο, για να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους σήμερα, επιτρέποντας τους παράλληλα μια μακροπρόθεσμη και σταθερή ανάπτυξη στο μέλλον», δήλωσε ο Christoph Schell, Διευθύνων Σύμβουλος της HP Inc. «Μαζί με την κοινότητα των συνεργατών μας ανακαλύπτουμε εκ νέου τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βιώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επενδύοντας στις κοινές μας δυνατότητες, ενώ παράλληλα αναπτύσσουμε νέους ισχυρούς τομείς για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί».



Ξαναγράφοντας τους Κανόνες στο Retail
 

Ενισχυμένη από την αυξανόμενη ζήτηση προϊόντων για εργασία, μάθηση και ψυχαγωγία στο σπίτι που επιταχύνονται από την πανδημία, η αγορά της λιανικής έχει βιώσει έναν αυξανόμενο ρυθμό αλλαγών. Σύμφωνα με την Gartner, η αξιοποίηση της δυναμικής των μετασχηματιστικών εμπειριών θα είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση και τη διατήρηση της ευελιξίας που απαιτείται στη σημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα. Στο άμεσο μέλλον, οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών θα έχουν μεγαλύτερη αξία στην αγορά της λιανικής από οποιονδήποτε άλλο μεμονωμένο παράγοντα.
 

Καθώς η προσέλευση στα φυσικά καταστήματα περιορίστηκε, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν πάνω από 27% το 2020, και αναμένεται να ισοδυναμούν με το 40% των συνολικών πωλήσεων καταναλωτικών προϊόντων έως το 2025. Τάσεις όπως η υβριδική εργασία, η εμφάνιση του prosumer και η συνεχής ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου καθιστούν τις συνεργασίες στη βιομηχανία λιανικής πιο απαραίτητες από ποτέ. Με την εισαγωγή του HP Amplify, η HP δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους λιανικής να αξιοποιήσουν αυτές τις αλλαγές, οπλίζοντας τους συνεργάτες με τα κατάλληλα εφόδια για να προσφέρουν ανώτερη εμπειρία πελατών και να οδηγήσουν στη μελλοντική τους ανάπτυξη.


«Οι πελάτες ζητούν μια στενότερη και πιο προσωπική σχέση με τα επώνυμα προϊόντα», δήλωσε η Quentin Duminy, Global Buyer του Group Auchan, μιας κορυφαίας αλυσίδας λιανικής με έδρα τη Γαλλία. «Θα επεκτείνουμε την κοινή μας τεχνογνωσία για να ανταποκριθούμε στα πρότυπα των καταναλωτών χρησιμοποιώντας analytics, προκειμένου να επανασχεδιάσουμε το ταξίδι των πελατών, βελτιώνοντας τόσο την εμπειρία τους στο διαδικτυακό όσο και στο φυσικό κατάστημα μέσω του προγράμματος Amplify for Retail της HP».



Απόδοση, Δυνατότητες και Συνεργασία
 

Το HP Amplify προσφέρει μια κοινή πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει προοδευτικές στρατηγικές μετάβασης στην αγορά που εστιάζουν σε τρεις πυλώνες: απόδοση, δυνατότητες και συνεργασία.
 

Απόδοση
 

Δημιουργώντας επάνω στην επιτυχημένη δομή του HP Amplify, και καλύπτοντας παράλληλα τις αποκλειστικές ανάγκες των εμπόρων λιανικής, το νέο πρόγραμμα ανταμείβει τους συνεργάτες με βάση μια σειρά δεικτών απόδοσης για τις πωλήσεις και τα έσοδα του χαρτοφυλακίου. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα κινήτρων, εργαλείων ενίσχυσης πωλήσεων και άλλων εργαλείων βοηθάει τους συνεργάτες λιανικής να αξιολογήσουν την απόδοση και τις ενέργειες με ξεκάθαρους δείκτες που μετρούν την επιτυχία.
 

Δυνατότητες
 

Πέρα από τα έσοδα των πωλήσεων το HP Amplify υπολογίζει και τις ανταμοιβές βάσει νέων δυνατοτήτων, όπως στοιχεία από insights, μοντέλα υπηρεσιών, αξιόπιστες εμπειρίες στο διαδίκτυο και στο κατάστημα. Η ενίσχυση και η ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων υποστηρίζονται από διαδικτυακές ψηφιακές αξιολογήσεις και προτάσεις βάσει βασικών δυνατοτήτων, τάσεων καταναλωτών, συγκριτικών μετρήσεων και βέλτιστων πρακτικών. Το HP Amplify ανταμείβει συνεργάτες που επενδύουν στην ευκαιρία που τους δίνεται να παραμένουν ανταγωνιστικοί και να κερδίζουν, σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακά οδηγούμενο ταξίδι των πελατών.



Συνεργασία
 

Η μετασχηματιστική αλλαγή απαιτεί στενές συνεργασίες. Οι εταιρείες που συνεργάζονται τακτικά με τους προμηθευτές μπορούν να επιδείξουν υψηλότερη ανάπτυξη, χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και μεγαλύτερη κερδοφορία από τους συναδέλφους τους στη βιομηχανία. Οι συνεργάτες που καταγράφουν δεδομένα θα μπορούν να προσβλέπουν σε πιο θετικά αποτελέσματα πελατών, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων και των προϊόντων στο καλάθι του καταναλωτή. Η HP θα συμπράξει στενά με συνεργάτες για τη βελτίωση των πωλήσεων μέσω εργαλείων συλλογής δεδομένων από τα καταστήματα και συστάσεων προϊόντων από διάφορες κατηγορίες με στόχο να ξεκλειδώσουν περισσότερες ευκαιρίες.
 

Ο Δρόμος για ένα πιο Βιώσιμο Μέλλον
 

Το πρόγραμμα συνεργατών HP Amplify παρέχει επίσης στους συνεργάτες μια προαιρετική επιλογή προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Το HP Amplify ™ Impact κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους σε εμπορικούς συνεργάτες. Πρόκειται για ένα μοναδικό στο είδος του πρόγραμμα αξιολόγησης, πόρων και εκπαίδευσης των βασικών συνεργατών, στοχεύοντας στην επίτευξη ουσιαστικής αλλαγής στους τρεις πυλώνες Αειφορίας της εταιρείας – Στον Πλανήτη, με έμφαση στην κλιματική αλλαγή;  Στον Άνθρωπο, με έμφαση στα ανθρώπινα δικαιώματα και την κοινωνική δικαιοσύνη; και στην Κοινότητα με έμφαση στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος.
 

Το πρόγραμμα HP Amplify Impact βοηθάει τους συνεργάτες να ορίσουν τολμηρούς, μακροπρόθεσμους στόχους για την επίτευξη ενός θετικού αντίκτυπου. Οι συνεργάτες που δεσμεύονται να συμμετέχουν στο πρόγραμμα HP Amplify Impact θα συνεργαστούν με την HP για να αξιολογήσουν τις δικές τους πρακτικές ενώ μπορούν να αξιοποιήσουν τις σημαντικές επενδύσεις και πρωτοβουλίες της εταιρείας.
 

Ως μία από τις πιο βιώσιμες εταιρείες στον κόσμο, η HP έχει εγγράψει περισσότερους από 1.000 συνεργάτες παγκοσμίως στο πρόγραμμα HP Amplify Impact, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προόδου προς την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου της εταιρείας να γίνει η πιο βιώσιμη και δίκαιη εταιρεία τεχνολογίας έως το 2030.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2021, 18:32