Σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη εβδομάδα κινήθηκε ο τομές των αγοραπωλησιών τόσο
στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘RUBIN ACE’ 151.279 DWT (1996 – NKK) αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 10 εκ.
περίπου.
✏ Στα Panamax, το ‘POWHATAN’ 70.153 DWT (1995 – Sumitomo) πουλήθηκε στα $ 7 εκ.
περίπου.
✏ Στα Handymax, το ‘ROGUE’ 42.223 DWT (1991 – Oshima) πουλήθηκε στα $ 5.9 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘TALA’ 26.841 DWT (1986 – Usuki Zosensho) αγοράστηκε από Κινέζους στα
$ 3.5 εκ. και το ‘TASMAN ID’ 21.702 DWT (1994 – Saiki) πουλήθηκε σε Κινέζους στα $ 4,8 εκ.

Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC, το ‘ALGARVE’ 298.969 DWT (1999 – DAEWOO) αγοράστηκε από την Modec, στα
$ 35 εκ.
✏ Στα MR, το ‘HIGH WIND’ 46.471 DWT (1999 – Daedong) IMO III, πουλήθηκε στα $ 12,2 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘MAX SCHULTE’ 35.024 DWT (1999 – Guangzhou), πουλήθηκε σε Έλληνες
στα $ 8,75 εκ.

ΠΗΓΗ: Moundreas SA

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης