Η ναυπηγική βιομηχανία έδωσε ισχυρό παρόν με επιφανείς εκπροσώπους του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος να παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς τα διαδραματιζόμενα στην εβδομάδα των Ποσειδωνίων.
Κοινή πεποίθηση πάντως είναι ότι οι μάχες μαίνονται στην Ασιατική διάσταση του θέματος με αψιμαχίες να σημειώνονται και στον ευρωπαϊκό χώρο για τις tailor made κατασκευές στις ακτές της Αδριατικής αλλά και της αντίπερα του Αιγαίου Τουρκία.
Η ναυπηγικής βιομηχανία της οποίας, και εκτός του τομέα των διαλύσεων, δίνει δυναμικό παρόν με ότι αυτό συνεπάγεται συνυπολογιζομένου και του εύρους που διαλαμβάνει το γεγονός ότι η Τουρκία «δημιουργεί» κεντρικό φορέα για τη ναυτιλία με υπουργείο συμπεριλαμβάνοντας έτσι κάτω από μία «ισχυρή ομπρέλα» το σύνολο των δραστηριοτήτων που καλύπτουν οι αρμόδιοι επιμελητηριακοί της φορείς.
Επίκεντρο του «ψυχρού πολέμου» οι Έλληνες αφού κατά γενική ομολογία έχουν βαλθεί να ρίξουν τον ηλικιακό μέσο όρο του, συμπεριλαμβανομένου και του υπό άλλες της ελληνικής σημαίας στόλου τους, κάτω από τα δέκα έτη, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ναυπηγική βιομηχανία που εξαρτά πλέον την επιβίωσή της παγκοσμίως από την τάση που «επέβαλαν» ουσιαστικά οι Έλληνες.
Άλλωστε το γεγονός όπως εύστοχα σχολίασε νωρίτερα σήμερα ο πρόεδρος της ΕΕΕ Θ. Βενιάμης ότι 89 χώρες και ένας εξαιρετικά μεγάλος τετραψήφιος αριθμός συμμετοχών στα φετινά Ποσειδώνια αποτελούν μίας μορφής αναγνώριση του ρόλου και του δυναμισμού της ναυτιλίας της χώρας.

