Τα ελαστικά είναι το μόνο σημείο επαφής που έχει ένα αυτοκίνητο με το δρόμο. Επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά του οχήματος και σε περίπτωση που είναι φθαρμένα, πρέπει να αντικαθίστανται άμεσα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα φθαρμένο λάστιχο λειτουργεί απρόβλεπτα στους ελιγμούς, στο ολισθηρό οδόστρωμα και στο φρενάρισμα. Το βάθος του πέλματος των ελαστικών πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,6 χιλιοστά, βάσει του νόμου. Για λόγους ασφαλείας όμως, συνιστάται να είναι τουλάχιστον 3 χιλιοστά στα θερινά ελαστικά και 4 χιλιοστά στα χειμερινά.

Η Continental προκειμένου να προειδοποιεί τους οδηγούς για την κατάσταση των ελαστικών, εξέλιξε μια επαναστατική τεχνολογία. Μέσω ειδικών αισθητήρων που είναι ενσωματωμένοι στο πέλμα του ελαστικού, υπολογίζει κάθε παράμετρο και όταν διαπιστώσει ότι έχουν φθαρεί αρκετά, δίνει σήμα στον οδηγό ότι έφθασε η ώρα της αλλαγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα μετρά το ύψος του πέλματος, την πίεση, την επιτάχυνση, ακόμα και το βάρος του φορτίου. Υπολογίζει όλα τα στοιχεία και όταν διαπιστώσει ότι το όριο ασφαλείας δεν είναι το επιτρεπτό, χτυπά «συναγερμό».

Στόχος της Continental, είναι να λανσάρει τα νέου τύπου ελαστικά από το 2017. 
       

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης