Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Η οικονομική κρίση χτύπησε την πόρτα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πολλές από αυτές έβαλαν λουκέτο και πάνω από το 50%, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, των εργαζομένων έχει μείνει στον δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λόγω των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ΕΛΜΑ, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και διανομή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Mazda, κατέθεσε τη Δευτέρα 30 Ιουνίου αίτηση πτώχευσης. O Μιχαήλ ΚορτέσηςΤην είδηση επιβεβαίωσε στο zougla.gr ο πρόεδρος της εταιρείας Μιχαήλ Κορτέσης λέγοντας χαρακτηριστικά: «Καταθέσαμε χθες (σ.σ.: Δευτέρα 30 Ιουνίου) αίτηση πτώχευσης. Η εταιρεία αντιμετώπιζε δυσκολίες». Ο κ. Κορτέσης ξεκαθάρισε πως η ΕΛΜΑ δεν θα πουληθεί, ενώ φρόντισε να καθησυχάσει τους πελάτες της ιαπωνικής φίρμας τονίζοντας πως η Mazda Ευρώπης θα καλύψει πολύ σύντομα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει όσον αφορά στα ανταλλακτικά και στις εγγυήσεις. Ωστόσο, διευκρίνισε πως υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά-στοκ και ως εκ τούτου οι ιδιοκτήτες της Mazda δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην περίπτωση που χρειαστούν κάποιο εξάρτημα ή αξεσουάρ.

Φθάνουν τους 100.000 οι ιδιοκτήτες…

Αξίζει να αναφέρουμε τον πολύ μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών αυτοκινήτων Mazda στην Ελλάδα, που αγγίζει, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, σχεδόν τις 100.000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη λύση θα πρέπει να δώσει άμεσα η Mazda Ευρώπης, προκειμένου να προστατεύσει τους πελάτες στη χώρα μας. Την ίδια ώρα, έντονος είναι και ο προβληματισμός των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την εν λόγω εταιρεία, καθώς τόσο οι ίδιες όσο και οι εργαζόμενοι σε αυτές βρίσκονται πλέον στον αέρα.

Οι δηλώσεις του Μιχάλη Κορτέση στο zougla.gr


Στα χέρια της Mazda Ευρώπης βρίσκεται η τύχη 100.000 Ελλήνων ιδιοκτητών…

Χιλιάδες Mazda RX-8 πουλήθηκαν στην Ελλάδα…

Διαβάστε επίσης: Σε διαδικασία πτώχευσης μεγάλη εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης