του Νίκου Βιτσιλάκη

Πάνε χρόνια πολλά που η Honda παρουσίασε το υπερ-τουριστικό Goldwing 1000, κάπου στις αρχές του 1975. Έκτοτε δέχθηκε αναβαθμίσεις, κυρίως σε εξοπλισμό και κινητήρα, με τον τελευταίο να έχει ξεπεράσει τα 1.800 κυβικά στην πλέον σύγχρονη μορφή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το 2018 το Gold Wing αλλάζει ριζικά, αποκτώντας τελείως νέο πλαίσιο και ανάρτηση, αλλά και εξοπλισμό που ξεφεύγει από ότι ξέραμε μέχρι σήμερα σε όχημα με δύο τροχούς. Το νέο μοντέλο αποκαλύφθηκε από βελγική ιστοσελίδα και μας παρουσιάζεται σε δύο εκδόσεις. Tο χιλιομετροφάγο GL με τη μεγαλύτερη ζελατίνα και την θέση πολυθρόνα για τον/την συνεπιβάτη και το αρκετά ελαφρύτερο και πλέον καθημερινής χρήσης F6B. Το πρώτο για διηπειρωτικά non stop ταξίδια και το δεύτερο -θεωρητικά πάντα- για να σας πηγαινοφέρνει στην καθημερινότητά σας. Αμφότερα με πλήρη ηλεκτρονικά βοηθήματα και ημι-ενεργητική ανάρτηση, αλλά και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT στον επιπρόσθετο εξοπλισμό. Ο κινητήρας παραμένει ο επίπεδος εξακύλινδρος των 1.832cc, με απόδοση 117Hp στις μόλις 5.500 σαλ και ροπή ..17Kgm στις 4.000! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανεξακρίβωτες πληροφορίες μιλούν για μια πολύ ελαφρύτερη κατασκευή, χωρίς να αναφέρονται σε περισσότερες λεπτομέρειες. Κάποιες άλλες μας πληροφορούν για κατάργηση του γυμνού F6C, με αντικατάστασή του από το νέο F6B, προφανώς γιατί είναι λίγοι οι πελάτες που αγοράζουν τόσα κυβικά και βάρος για να κυκλοφορούν καθημερινά. Από τις χαμηλής ανάλυσης φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε τη χρήση ενός μπροστινού συστήματος ανάρτησης που θυμίζει το Duo lever των μοντέλων Κ της BMW, με ένα μονό αμορτισέρ κοντής διαδρομής στο πάνω σημείο του. Μπορούμε επίσης να δούμε πως τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν διαφορετικές δαγκάνες φρένου μπροστά (περίεργο αυτό, πολύ περίεργο..). Υπομονή και θα τα μάθουμε όλα στο σαλόνι του Μιλάνου αρχές Νοεμβρίου..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης