Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διαδίκτυο είναι μία τεράστια πηγή ενημέρωσης όπου ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει και να ενημερωθεί αναλυτικά για τα πάντα. Πόσο δε όταν μιλάμε για αυτοκίνητο, όπου το… ψάξιμο πάει To Google κατέγραψε τα πάντα και φυσικά  τις τάσεις για αναζήτηση αυτοκινήτου το 2017!σύννεφο, καθώς ο υποψήφιος πελάτης αλλά και όσοι αγαπούν τους τέσσερις τροχούς ψάχνονται με μανία!

Το Google καταγράφει τα πάντα και κάθε κλικ μετρά στην βάση δεδομένων του παγκόσμιου αυτού κολοσσού.

Αναζητήσαμε και βρήκαμε την σχετική λίστα για να μάθουμε ποιες μάρκες έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες το 2017. Ποια ονόματα πληκτρολόγησαν για να βρουν κάτι που τους ενδιαφέρει ή να συζητήσουν με άλλους για το αυτοκίνητο που θα ήθελαν να αγοράσουν ή ονειρεύονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως θα δείτε και από το επίσημο σχεδιάγραμμα που δημοσιεύει το zougla.gr, στην κορυφή της λίστας βρέθηκε η Mercedes που κατάφερε να αποσπάσει το 10% των… κλικ από την αρχή του έτους (μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου). Στο… δια ταύτα, τα κλικ μεταφράστηκαν και σε πωλήσεις καθώς αυτές έφτασαν τις 3.800 μονάδες (σύμφωνα με τις ενδείξεις).

Το γράφημα της Google που δείχνει τις μάρκες που αναζήτησαν οι Έλληνες το 2017

Premium και Ιάπωνες
Στην δεύτερη και τρίτη θέση των κλικ στο Google βρέθηκαν οι μάρκες, Suzuki, Toyota με 9% και 8% αντίστοιχα, νούμερα εξίσου εντυπωσιακά. Και γι’ αυτές τις μάρκες οι πωλήσεις πήγαν καλά το 2017, με Οι πέντε πρώτες (Mercedes,Suzuki,Toyota, BMW, Nissan) συγκέντρωσαν το 41% των αναζητήσεων στο Google!την Suzuki να πλησιάζει τις 5.500 πωλήσεις και την Toyota τις 10.000 μονάδες.

Την πεντάδα των κορυφαίων σε αναζήτηση στο Google, συμπλήρωσαν οι BMW και Nissan με 7% η κάθε μία. Σε πωλήσεις αυτοκινήτων, τα κλικ μεταφράστηκαν σε περισσότερες από 3.000 και 7.000 αντίστοιχα.

Από εκεί και πέρα και σύμφωνα με το επίσημο report της ίδιας της Google ακολούθησαν οι μάρκες: Ford, Peugeot, Honda, Audi, Hyundai, Opel, Fiat, VW, Seat, Volvo, Citroen, Renault και Kia. Όλες οι υπόλοιπες μάρκες κάλυψαν το 1%.

Το... ψάξιμο για την Mercedes GLA ήταν πολύ μεγάλο

Ποσοστό επί των αναζητήσεων στο Google*
1. Mercedes 10%
2. Suzuki 9%
3. Toyota 8%
4. BMW 7%
5. Nissan 7%
6. Ford 6%
7. Peugeot 6%
8. Honda 6%
9. Audi 6%
10. Hyundai 5%
11. Opel 5%
12. Fiat 4%
13. VW 4%
14. Seat 4%
15. Volvo 4%
16. Citroen 3%
17. Renault 3%
18. Kia 2%
*Διάστημα 1/1/2017 – 18/12/2017
** To 1% αναζήτηση όλες τις υπόλοιπες μάρκες

Το νέο Ignis έπαιξε το ρόλο του στις αναζητήσεις για την μάρκα Suzuki
To Toyota C-HR το έψαξαν πολλοί...
Η BMW δείχνει το μέλλον με το i8 οπότε και ήταν λογικό να παίξει το ρόλο του στις αναζητήσεις της μάρκας στο Google
To νέο Micra είχε πολύ μεγάλη απήχηση σε αναζητήσεις στο Google το 2017

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης