Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα διακρίνονται για την άμεση απόκριση στο γκάζι και τις ακαριαίες επιταχύνσεις στα πρώτα μέτρα. Η οδηγική απόλαυση έρχεται σε δεύτερη μοίρα, λόγω του αυξημένου βάρους του αμαξώματος από την μπαταρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, με έναν δεξιοτέχνη πίσω από το τιμόνι, όπως ο Tanner Foust, ακόμα και τα EV μπορούν να ντριφτάρουν. Ο Αμερικανός οδηγός πήρε το ολοκαίνουριο ID.4 της Volkswagen και μπήκε στην πίστα προκειμένου να διαπιστώσει τις δυνατότητες του ηλεκτρικού SUV.

Αφού απενεργοποίησε το σύστημα ευστάθειας ESC, o Foust όχι απλώς κινήθηκε στο όριο με το ID.4, αλλά το ντρίφταρε σε κάθε στροφή της πίστας Willow Springs.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτρικό SUV της γερμανικής μάρκας έχει χαμηλό κέντρο βάρος και πίσω κίνηση. Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, έχοντας αυτονομία 520 χιλιομέτρων.

Στην Ελλάδα είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία, με τις τιμές του να ξεκινούν από 46.800€, χωρίς όμως να έχει υπολογιστεί το ποσό της κρατικής επιδότησης.

 

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του νέου VW ID.4 στην Ελλάδα

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης