Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Έπειτα από μια «χαμένη» περσινή χρονιά λόγω της πανδημίας, η Volvo – όπως και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες – επανακάμπτει. Η σουηδική φίρμα, βλέπει τη ζήτηση για τα μοντέλα της να αυξάνεται μήνα με το μήνα το 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου, παραδόθηκαν σε πελάτες 312.533 νέα αυτοκίνητα. Η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή ζήτηση που παρουσιάζουν όλες οι μεγάλες αγορές (ΗΠΑ, Ευρώπη, Κίνα).

Οι πωλήσεις της σειράς Recharge, που περιλαμβάνει μοντέλα με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Μαΐου, αντιπροσωπεύοντας το 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην ήπειρο. Στις ΗΠΑ το ποσοστό έφθασε το 20,8% και σε παγκόσμιο επίπεδο το 23,7%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ευρώπη παραμένει η μεγαλύτερη αγορά για τη Volvo, φθάνοντας το πρώτο πεντάμηνο του έτους τις 138.127 μονάδες. Ακολουθεί η Κίνα με 78.572 αυτοκίνητα και στην τρίτη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ με 51.496 πωλήσεις.

Όσον αφορά στον Μάιο, best seller μοντέλο της γκάμας της σουηδικής φίρμας αναδείχθηκε εκ νέου το XC40. Το premium compact SUV επέλεξαν 20.350 οδηγοί, με το XC60 να έχει 19.835 πωλήσεις και το XC90 λίγο πάνω από τις 9.960 μονάδες.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μοναδικές ψηφιακές υπηρεσίες για το Volvo XC60

Άνοιξαν οι παραγγελίες για το Volvo C40 Recharge στην Ευρώπη

Volvo XC40 Recharge:Το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volvo με αγωνιστικές επιταχύνσεις

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης