Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη νέα γενιά του best seller μοντέλου της γκάμας της, του πιο επιτυχημένου εμπορικά supermini στην Ευρώπη την τελευταία πενταετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με περισσότερες από 15 εκατομμύρια μονάδες, το Clio αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Για τη Renault θεωρείται σύμβολο, καθώς καθιέρωσε τη μάρκα στις top class αυτοκινητοβιομηχανίες και κέρδισε την εμπιστοσύνη των απαιτητικών Ευρωπαίων οδηγών.

Ίδιο DNA και φιλοσοφία

Ελαφρώς μικρότερο σε μήκος και ύψος αλλά πιο αεροδυναμικό και σπορτίφ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρατηρώντας το καινούργιο Clio, οι διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο είναι ελάχιστες. Οι σχεδιαστές της Renault ακολούθησαν την ίδια φιλοσοφία στο αμάξωμα, προβάλλοντας περαιτέρω τις δυναμικές γραμμές, τη ζωντάνια και τον νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της φίρμας, Laurens van den Acker, μπορεί να διατήρησαν το DNA, αλλά το ενίσχυσαν σε κάθε σημείο, αλλάζοντας σε ποσοστό 100% τα μέρη του αμαξώματος. 

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, με το μήκος του να είναι ελαφρώς μειωμένο και το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προς όφελος της αεροδυναμικής.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, η ευρυχωρία του εσωτερικού είναι βελτιωμένη, γεγονός που θα εκτιμήσουν οι άνω του μετρίου αναστήματος επιβάτες.

Το πίσω μέρος του οχήματος είναι το πιο εντυπωσιακό από πλευράς αισθητικής, με το κόψιμο του παραθύρου να εξυπηρετεί στην ομαλή ένωση της πίσω πόρτας με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Εμπνευσμένο, high-tech και πρακτικό

Μεγάλη οθόνη αφής με πληθώρα λειτουργιών και ψηφιακός πίνακας οργάνων

Το σαλόνι έχει σχεδιαστεί από την αρχή, στις επιφάνειες έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά ανώτερης ποιότητας και το φινίρισμα είναι άψογο. Ξεχωρίζει το «Smart Cockpit» με την οθόνη αφής 9,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος προσφέρεται σε δύο μεγέθη (με 7 και 10 ίντσες), οι δύο θύρες USB και τα περιστροφικά χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού.

Το ταμπλό είναι χωρισμένο σε τρία επίπεδα, καλύπτεται από αφρώδες (soft touch) πλαστικό και διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία.

Το τιμόνι είναι ολοκαίνουργιο, ενσωματώνοντας χρηστικούς και φωτιζόμενους διακόπτες. Η επενδυμένη κεντρική κονσόλα μπορεί να προσωποποιηθεί ανάλογα με το θέμα του εσωτερικού διακόσμου, τα καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη στο σώμα, ενώ τα νέα σχεδίασης προσκέφαλα βελτιώνουν την ορατότητα προς τα πίσω. 

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να διαμορφώσουν το εσωτερικό σύμφωνα με το προσωπικό τους γούστο, αξιοποιώντας ένα εύρος πακέτων εξατομίκευσης για την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, το τιμόνι και τα υποβραχιόνια. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ οκτώ θεμάτων εσωτερικής διακόσμησης και ισάριθμων αποχρώσεων φωτισμού. Τα φώτα LED περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό

Την ίδια στιγμή, η αρχιτεκτονική του πορτμπαγκάζ έχει βελτιστοποιηθεί ώστε το σχήμα του να γίνει όσο πιο τετραγωνισμένο γίνεται. Το premium ηχοσύστημα της BOSE είναι, πλέον, πλήρως ενσωματωμένο και έτσι δεν εισχωρεί μέσα στον χώρο αποσκευών, ο οποίος με τη σειρά του έχει εκτοξευθεί στα 391 λίτρα (επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων μέσα στην καμπίνα), μέγεθος που τον καθιστά τον μεγαλύτερο στην κατηγορία. Παράλληλα, το διπλό πάτωμα απλοποιεί το καθημερινό φόρτωμα, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν προσφέροντας επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.

Αποδοτικοί κινητήρες

Αναμένεται να θέσει νέα δεδομένα στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, η Renault δεν έκανε καμία αναφορά. Ωστόσο, είναι βέβαιο πως για την κίνηση θα φροντίζει μία νέα γενιά κινητήριων συνόλων, όπως ο 1.3 turbo και ένας νέος 1.000άρης, που θα αντικαταστήσει τον 0,9 turbo. Επίσης, θα δούμε και μία mild hybrid έκδοση με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt.

Παράλληλα, το Clio θα εντάξει στο τεχνολογικό του παλμαρέ και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Τέλος, μέχρι το 2022 θα λανσαριστεί και ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό E-Tech, με τεχνολογία που έχει εξελιχθεί αποκλειστικά από τη Renault, ενώ την ίδια χρονιά θα ενσωματώσει ένα πρωτοποριακό σύστημα Multimedia με πλήρη συνδεσιμότητα.

Πότε έρχεται;

Στην Ελλάδα το νέο Clio αναμένεται το φθινόπωρο. Θα προσφέρεται σε 11 χρώματα και με τρία πακέτα εξατομίκευσης του εξωτερικού (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο), με τα «Valencia Orange», «Vison Brown» και «Celadon Blue» να είναι εντελώς καινούργια.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης