Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

     

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης


Τα αγροτικά οχήματα ή αλλιώς pick up απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες που αναζητούν σκληροτράχηλα εργαλεία δουλειάς. Παλαιότερα ένα τέτοιο όχημα απλά είχε μία μεγάλη καρότσα, μία καμπίνα που φιλοξενούσε δύο άτομα, ενώ ο εξοπλισμός του ήταν ιδιαίτερα φτωχός. Πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει και δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να συνειδητοποιήσει κανείς, αρκεί να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου pick up.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από πολλά χιλιόμετρα δοκιμής και μάλιστα στην ειδική διαδρομή 'Κινέτα' του Ράλι Ακρόπολις τα συμπεράσματα είναι θετικά...

Από το 1978…
Το νέο L200 είναι τόσο ανθεκτικό που και να θες να… σπάσει, δεν σπάει!!!Το Mitsubishi L200 είναι ένα από τα επαγγελματικά οχήματα με βαριά ιστορία και ικανοποιημένους πελάτες. Το… «δεν σπάει – δεν χαλάει», είναι ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το ιαπωνικό μοντέλο το οποίο είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε, στην ανανεωμένη του έκδοση, όχι μόνο εντός αλλά κυρίως εκτός εδάφους. Καλεσμένοι της εισαγωγικής εταιρείας (όμιλος Σαρακάκη) καλύψαμε αρκετά χιλιόμετρα από την Αθήνα μέχρι το Λουτράκι. Πίσω από το τιμόνι του L200 οδηγήσαμε στην εθνική οδό αλλά κυρίως στα γύρω βουνά, καλύπτοντας μάλιστα την ειδική διαδρομή «Κινέτα», που είναι γνωστή από το ράλι Ακρόπολις.

Άνετο στο δρόμο το Mitsubishi L200...

Δεν.. μασάει πουθενά
Στο δρόμο, το L200 έδειξε το χάρισμα που έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα, όπως είναι η άνεση ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι αρκετά. Μπορεί κατά τη διάρκεια της δοκιμής να μην το είχαμε φορτωμένο αλλά η δύναμη και η ροπή φαινόταν και μας έδινε να καταλάβουμε ότι το συγκεκριμένο δεν καταλαβαίνει ακόμα και όταν το βάρος στην πίσω καρότσα είναι μεγάλο. «Πατώντας» στο χώμα αλλά και σε σκληροτράχηλα εδάφη (ειδική Κινέτα) διαπιστώσαμε το πόσο ανθεκτικό είναι το νέο L200. Επιλέγοντας την αυτόματη τετρακίνηση από τον επιπλέον μοχλό και με ελαστικά 80-20 (άσφαλτο – χώμα) μας δόθηκε η δυνατότητα να κινηθούμε αρκετά γρήγορα. Δεν θα υπερβάλλουμε, αλλά το ιαπωνικό pick up έμοιαζε με… οδοστρωτήρα καθώς πέρναγε χωρίς προβληματισμό και δισταγμό από οτιδήποτε σε… τρόμαζε στο χωμάτινο έδαφος.

Το L200 μπορεί να κινηθεί σχεδόν παντού χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό...

Προστασία του κινητήρα
Εκεί που έδειξε ότι χρειάζεται το κάτι παραπάνω, ήταν τα άλογα αλλά και τα κολλήματα όταν το πίεζες και κατέβαζες ταχύτητες. Στο θέμα της ιπποδύναμης να θυμίσουμε πως το L200 δεν φτιάχτηκε για να πηγαίνει τέρμα γκάζι στο χώμα αλλά για να μπορεί ο επαγγελματίας να το εκμεταλλεύεται στο μέγιστο βαθμό. Στο θέμα της απόκρισης γκαζιού, η απάντηση έρχεται από τους μηχανικούς της Mitsubishi, οι οποίοι θέλοντας να προστατεύσουν τον κινητήρα από περίεργες καταστάσεις, έχουν έναν εγκέφαλος που «κόβει» ηλεκτρονικά την τροφοδοσία και δεν επιτρέπει στον οδηγό να ξεπεράσει το όριο. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται μακροζωία και αντοχή…

Όσο και εάν φαίνεται περίεργο αυτή είναι καμπίνα επαγγελματικού οχήματος...

Αλλαγές και εκδόσεις
Συγκριτικά με το προηγούμενο L200, το ανανεωμένο φέρει νέα εμπρός μάσκα, φαρδύτερα φρύδια τροχών για τις εκδόσεις Club Cab & Double Cab Intense Plus, μαύρο εσωτερικό στην καμπίνα των επιβατών, στάνταρτ το Active Stability Traction Control (ASTC) και για τους πιο… ψαγμένους υπάρχει μία κορυφαία πλούσια έκδοση Double Cab 4WD Instyle. Το L200, διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, Club Cab και τετράθυρο Double Cab και συνεχίζει την παράδοση που ξεκίνησε η Mitsubishi με το πρώτο L200 το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1978.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του L200 είναι:

  • Ευρύχωρη καμπίνα με κορυφαίο μήκος εσωτερικού 215,3 εκατοστά (Double Cab)
  • Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης “Super Select
  • Συστήματα ενεργητικής ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης – ASTC
  • Κύκλος στροφής 5.9 μέτρα
  • Πετρελαιοκινητήρας που πληροί της προδιαγραφές Euro-4
  • Παθητική ασφάλεια 4 αστέρων στο Euro-NCAP
  • Τρεις τύποι αμαξώματος: single cab (μονοκάμπινο), club cab και 4-θυρο double cab
  • Περιβάλλον και άνεση επιβατικού αυτοκινήτου για τους πίσω επιβάτες (ρύθμιση γωνίας πλάτης, ποτηροθήκες ενσωματωμένες στο κεντρικό υποβραχιόνιο, κ.λ.π.,…) με χαρακτηριστικά (ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ, κ.λ.π…)


Τεχνικά Χαρακτηριστικά L200 136Hp  L200 178Hp
Κυβισμός (cc) 2.500 κ.εκ. 2.500 κ.εκ. 
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 136/4.000  178/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 314/2.000  400/2.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 12.1 14.6
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 167 179
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7.8 7.8
Εκπομπές Ρύπων CO2 204 γρ./χλμ. 225 γρ./χλμ

Το L200 είναι ιδανικό και για εκδρομές στη φύση....
Οι γωνίες είναι μεγάλες και δίνουν τη δυνατότητα στο L200 να σκαρφαλώνει σχεδόν παντού!!!
Με κίνηση στους πίσω τροχούς κάνεις και... παιχνίδι
Ο κινητήρας των 2.5 λιτρων διατίθεται με 136 και 178 ίππους
Η καρότσα προστατεύεται από ειδικό πλαστικό κάλυμμα
Το πίσω παράθυρο ανοιγοκλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού
Σκαρφαλώνει παντού το L200...
H εμπρός μάσκα δεν περνά απαρατήρητη...
Μπορεί να αναφερόμαστε σε.. αγροτικό όμως τα κρατήματα στο δρόμο είναι υποδειγματικά για την κατηγορία του
Το διπλοκάμπινο είναι όλα τα... λεφτά (για τους χομπίστες!)
Φανταστείτε το L200 με επιπλέον αξεσουάρ που να το κάνουν ακόμα πιο άγριο..
Η τελική ταχύτητα αγγίζει ακόμα και τα 179 χλμ./ώρα!!!

 

Για να διαβάσετε και άλλες δοκιμές πατήστε ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης