Με τη μέθοδο του «ξαφνικού θανάτου» η κυβέρνηση, με εντολή της Τρόικας, ετοιμάζεται να βάλει δεύτερο λουκέτο σε δημόσιο οργανισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ των υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Μεταφορών για λουκέτο στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας που απασχολεί περί τους 150 εργαζόμενους. Την ίδια μοίρα πρόκειται να έχουν και άλλοι μικρού ή μεσαίου μεγέθους οργανισμοί που περιλαμβάνονται στον κατάλογο των προς συγχώνευση οργανισμών που έχει συνταχθεί.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημέρωσε την Τρόικα πως η αξιολόγηση των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου προχωρά με γοργούς ρυθμούς και υποστήριξε ότι θα υπάρξουν συγχωνεύσεις και καταργήσεις το επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με κυβερνητικό αξιωματούχο ο «ξαφνικός θάνατος» δεν θα αγγίξει τις μεγάλες ΔΕΚΟ αλλά εκεί θα υπάρξει μείωση κατά 5% ή 10% του προσωπικού τους.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο κυοφορείται, πάντως, το λουκέτο στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, η λειτουργία του οποίου βαρύνεται με σκανδαλώδη οικονομική διαχείριση και υπεράριθμο προσωπικό. Ο υπουργός υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είχε εξαγγείλει από διμήνου την εκκαθάριση της εταιρείας μετά την δίωξη σε βαθμό κακουργήματος που έχει ασκήσει ο Εισαγγελέας εναντίον του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας για την περίοδο 2006-2011.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Aνακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για επαπειλούμενο λουκέτο

Για επαπειλούμενο νέο ξαφνικό κλείσιμο δημόσιου φορέα, όπως συνέβη το καλοκαίρι με την ΕΡΤ, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, προεξοφλώντας την κατάληξη των διαπραγματεύσεων των υπουργών Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης με την τρόικα.

«Οι υποτιθέμενες διαπραγματεύσεις με την τρόικα και οι υπερήφανες κραυγές πως δεν θα υπάρξουν νέα μετρά καταλήγουν σε ένα νέο ξαφνικό θάνατο δημόσιου φορέα για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των δανειστών για νέες απολύσεις. Την ίδια στιγμή, δρομολογείται η άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών, ενώ η νέα φορολογία για τα ακίνητα αποτελεί την μεγαλύτερη φοροεπιδρομή που έχει γνωρίσει η ελληνική κοινωνία, καθώς οδηγεί στη δήμευση της ακίνητης περιουσίας για ένα μεγάλο μέρος συμπολιτών μας.

Το αδιέξοδο των μνημονιακών πολιτικών, η διάλυση της οικονομίας και η κοινωνική ισοπέδωση έχουν αναδειχτεί σε όλες τους τις διαστάσεις και καμιά πλέον επικοινωνιακή προσπάθεια εκ μέρους της αδύναμης και πολιτικά απονομιμοποιημένης κυβέρνησης δεν μπορεί να σκεπάσει την τραγική πραγματικότητα.

Ο πολιτικός χρόνος της κυβέρνησης τελειώνει τάχιστα και, όσο πιο γρήγορα ανατραπεί, τόσο το καλύτερο για τον τόπο και το λαό μας».

Ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ

Από την πλευρά της η ΔΗΜΑΡ σε σχόλιό της για τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα ανέφερε τα εξής:

«Η κυβέρνηση λαθεμένα προσήλθε στις διαπραγματεύσεις έχοντας εγκαταλείψει την επί ένα μήνα διακηρυσσόμενη άποψή της για δημοσιονομικό κενό 500 εκατ. Ευρώ.
Απέναντι στις γιγαντωμένες απαιτήσεις της τρόικας για όλα τα προαπαιτούμενα, η κυβέρνηση οφείλει να αποκρούσει τις μειώσεις μισθών και συντάξεων, να προστατεύσει την πρώτη κατοικία από τους πλειστηριασμούς, να αποτρέψει την εκ νέου επιβάρυνση της ακίνητης περιουσίας, και να απορρίψει κάθε ιδέα για περαιτέρω περικοπή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων».

Η ιστορία του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας

Το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, ως ΝΠΔΔ, ιδρύθηκε το 1927, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3406/27 και τελούσε υπό την εποπτεία του Υπουργείου Συγκοινωνιών.

Σκοπός της ίδρυσής του ήταν η κατασκευή και συντήρηση των κύριων ελληνικών αυτοκινητοδρόμων, μέσω των εσόδων που προέρχονταν από εισφορές για τη χρήση των εθνικών οδών, γύρω και μεταξύ των πόλεων.

Κατά το χρονικό διάστημα από το 1984 έως το 1988, πέραν της βασικής του αρμοδιότητας δηλ. την είσπραξη τελών διοδίων, εκχωρήθηκαν στο ΤΕΟ και άλλες αρμοδιότητες όπως, η διαχείριση των κυκλοφοριακών συνδέσεων και παρόδιων εκτάσεων, η κατασκευή και συντήρηση των Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκ/μων και η ευχέρεια δημιουργίας Θυγατρικών Ανωνύμων Εταιρειών.

Έτσι το ΤΕΟ ίδρυσε την Ανώνυμη Εταιρεία «Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι Α.Ε», κύριο αντικείμενο της οποίας υπήρξε η διαχείριση της καθαριότητας των Εθνικών Οδών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης