Οι Πολίτες Εν Δράσει και η Κοινο_Τοπία υποστηρίζουν την καμπάνια και στο συμβολικό της μέρος κλείνοντας τα φώτα για μια ώρα το Σάββατο 31 Μαρτίου 8.30μμ αλλά και στο ουσιαστικό, αυτό της εξοικονόμησης ενέργειας.

Η ανακοίνωση της WWF
Για τέταρτη χρονιά φέτος στην Ελλάδα σημαίνει η Ώρα της Γης. Το Σάββατο 31 Μαρτίου στις 20:30 θα σβήσουμε τα φώτα για μία ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως, δεδομένων των πρωτοφανών συνθηκών που μας δοκιμάζουν, θέλουμε να δώσουμε έναν ειδικό χαρακτήρα στην ελληνική συμμετοχή στην Ώρα της Γης του 2012.
Το σβήσιμο των φώτων για μια ώρα θα είναι απλώς ένα συνθηματικό. Ένα σινιάλο όσων δηλώνουν ότι συμμετέχουν στον αγώνα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Γιατί μέχρι τις 31 Μαρτίου ζητάμε από όλους εσάς να δείτε το περιβάλλον ως το «τελευταίο μας οχυρό».

Η ελληνική φύση, με τις αμέτρητες εναλλαγές της, μας δίνει ανάσα και στήριγμα. Δεν είναι μόνο τα ζώα και τα φυτά ­­− είναι η ιστορία, η πολιτιστική μας κληρονομιά, τα τοπικά προϊόντα, ο τουρισμός μας.
• Ένας αμπελώνας είναι το μοναδικό μας κρασί.
• Ένας ελαιώνας είναι το λάδι μας.
• Ένα πευκοδάσος είναι το μέλι μας.
• Μια μοναδική παραλία είναι ο τουρισμός μας.
• Ένα φαράγγι είναι η εκδρομή μας.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΔΕΣΜΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας), κατά την έναρξη της Ώρας της Γης το 2009, σημειώθηκε πτώση της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 500 MW, ποσότητα που είχε ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 500 τόνων διοξειδίου του άνθρακα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιστορικό
Η δράση Ώρα της Γης, με στόχο την ευαισθητοποίηση κατά της κλιματικής αλλαγής, ξεκίνησε το 2007 στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας με πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Ταμείου
για τη Φύση και της εφημερίδας The Sydney Morning Herald. Από τότε έχει εξαπλωθεί σε 5.251 πόλεις, αγγίζοντας 1,8 δισ. ανθρώπους σε 135 χώρες και 7 ηπείρους. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε εμβέλεια περιβαλλοντικό γεγονός στην ιστορία, που φέτος έχει σύνθημα «I Will If You Will» («Θα το κάνω, εάν εσύ το κάνεις»). Η φετινή εκστρατεία ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μοιραστούν δημοσίως μέσω facebook, twitter και άλλων δικτύων αυτά που «τολμούν» να αλλάξουν, δεσμεύοντας τους ίδιους σε μια υπόσχεση και ταυτόχρονα τους φίλους, την οικογένεια, τους πελάτες ή τα μέλη τους σε μια πρόκληση.

Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης