Ισχυρή παρουσία δείχνουν να έχουν μεταξύ των Ελλήνων χρηστών μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), τα οποία δεν έχουν πάρει τη δημοσιότητα που έχουν λάβει το Facebook και το Twitter, όπως είναι, για παράδειγμα, το LinkedIn.

Αυτό είναι από τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας κοινωνικής δικτύωσης που ολοκληρώθηκε πρόσφατα από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και στην οποία συμμετείχαν 1.250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων που απάντησαν σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έρευνας, το πιο διαδεδομένο πλέον μέσο κοινωνικής δικτύωσης για το συγκεκριμένο δείγμα είναι το ΥouΤube (93%), στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%). Η έκπληξη είναι στις αμέσως επόμενες θέσεις όπου δεν συναντάμε το Twitter, όπως θα πίστευαν πολλοί λόγω της μεγάλης προβολής που έχει πάρει το συγκεκριμένο μέσο, αλλά το LinkedIn το οποίο χρησιμοποιείται από το 61% των Ελλήνων χρηστών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης