Η Fiat παρουσιάζει με υπερηφάνεια το Grande Punto Natural Power, μια νέα έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη/μεθάνιο) που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της μάρκας στο πεδίο της προστασίας του περιβάλλοντος. Η Fiat άλλωστε βρίσκεται στην κορυφή σε ό,τι αφορά στη φροντίδα για το περιβάλλον και το αποδεικνύει με την πρωτοπορία της στην προσφορά αυτοκινήτων με στάνταρ εξοπλισμό τους κινητήρες μεθανίου: κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2008 περίπου 43.000 αυτοκίνητα Fiat κινούμενα με μεθάνιο διατέθηκαν στην ιταλική αγορά, εν συγκρίσει με τις 33.000 μονάδες την ίδια περίοδο του 2007.

Δεν πρέπει δε να ξεχνά κανείς ότι η Fiat είναι η πρώτη και η μοναδική κατασκευάστρια που προσφέρει μια “Natural Power” γκάμα, η οποία καλύπτει ένα πλατύ εύρος αναγκών πολλών καταναλωτών με πολλά μοντέλα: Multipla Natural Power, Punto Natural Power, Panda Panda Natural Power, Panda Panda Climbing Natural Power και Doblo Natural Power. Τώρα ήρθε η σειρά του Grande Punto Natural Power να ενταχθεί σε αυτήν την οικογένεια, ένα αυτοκίνητο που δημιουργεί νέα πρότυπα σε πολλούς διαφορετικούς τομείς.

Πρώτα από όλα, το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει μια πραγματική αίσθηση οικονομίας σε σχέση με τα παραδοσιακά καύσιμα (βενζίνη/πετρέλαιο) που ωφελεί σημαντικά τον καταναλωτή. Αρκεί να πούμε ότι στην Ιταλία, για παράδειγμα, με 12 ευρώ αγοράζουν ένα πλήρες γέμισμα ενός ρεζερβουάρ φυσικού αερίου και με 3,8 ευρώ ο καταναλωτής μπορεί να διανύσει απόσταση 100 χλμ.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα είναι η εξαιρετική αυτονομία: κινούμενο με μεθάνιο, ένα αυτοκίνητο είναι ικανό να διανύσει 310 χιλιόμετρα με το περιεχόμενο του δοχείου καυσίμων των 84 λίτρων. Αυτό το νούμερο-ρεκόρ αυξάνει ακόμα περισσότερο με τα 45 λίτρα του ρεζερβουάρ βενζίνης: αυτό σημαίνει ότι το Grande Punto Natural Power μπορεί να οδηγηθεί για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί τον 8βαλβιδο κινητήρα 1.4 Fire που ικανοποιεί ήδη τα στάνταρ EURO 5 και προσφέρει χαμηλές εκπομπές CO2 (μόλις 115 g/km).

Για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμη, λόγω της έλλειψης υποδομής και διαθεσιμότητας πρατηρίων φυσικού αερίου για εφοδιασμό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης