του Δημήτρη Διατσίδη

 

Υπάρχουν κάποια δώρα που δεν μπορείς να αγοράσεις! Κάποια Δώρα που μπορεί να τα ονειρεύεσαι πολύ καιρό, να σου τα έχουν υποσχεθεί και να περιμένεις πως και πως το πότε θα έρθουν. Σε μια τέτοια κατάσταση είχαν αφήσει οι άνθρωποι του εργοστασίου της Μπολόνια, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike, τον Ισπανό Alvaro Bautista, που στα 38 του περίμενε σαν μικρό παιδάκι, το Δώρο που του είχαν τάξει.

Να το "Δώρο" μου, μας δείχνει ο Alvaro Bautista

Για την κατάκτηση λοιπόν του Τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK του είχαν υποσχεθεί ένα πλήρες τεστ με την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati στο MotoGP. Οι Ιταλοί είχαν 11 χρόνια να πάρουν Πρωτάθλημα στα Superbike και ο Alvaro τους πρόσφερε την εξιλέωση και το πέρασμα της Panigale V4R, ανάμεσα στα μοντέλα της εταιρίας που έχουν πάρει τον πολυπόθητο Τίτλο.

Ο Bautista οδήγησε για τελευταία φορά μοτοσυκλέτα MotoGP το 2018 προτού μετακομίσει στα WorldSBK το 2019, με την Ducati, όπου έδωσε τη μάχη με τον Jonathan Rea για τον Τίτλο, αλλά την έχασε – για πολλούς και λόγω λαθών που έγιναν από το εργοστάσιο.

Την επόμενη χρονιά ο Ισπανός μετακόμισε στην Honda, πριν επιστρέψει στη Ducati το 2022, φτάνοντας στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes. Η “ανταμοιβή” ήταν η διήμερη δοκιμή με την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP, μαζί με τον επίσημο δοκιμαστή αναβάτη της Ducati, Michele Pirro.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που οδηγώ ξανά αυτήν την μοτοσυκλέτα. Ήταν πολύ εντυπωσιακή η διαφορά μεταξύ της μοτοσυκλέτα Superbike και αυτής των MotoGP”, ήταν τα πρώτα λόγια, μετά τους πρώτους γύρους.

“Βασικά σε όλους τους τομείς είναι διαφορετική. Από την επιτάχυνση μέχρι το φρενάρισμα, από την ισχύ μέχρι τα ηλεκτρονικά, το κιβώτιο ταχυτήτων, οπότε είναι απίστευτη η συνολική διαφορά. Αλλά είμαι χαρούμενος γιατί η αίσθηση από τον πρώτο γύρο ήταν πολύ καλή και κατάλαβα πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα”.

H Ducati είχε όλους τους μηχανικούς της εκεί, για να ακούσουν τις παρατηρήσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλητή

“Ειλικρινά, περίμενα τα πράγματα χειρότερα όσον αφορά την προσαρμογή μου, αλλά από τους πρώτους γύρους ένιωσα καλά στη μοτοσυκλέτα. Μπορώ να πω ότι πηγαίνει πολύ θετικά. Στην αεροδυναμική πλευρά νομίζω ότι μπορούμε να βελτιώσουμε τη θέση μου στη μοτοσυκλέτα. Προς το παρόν, για το μέγεθός μου, η μοτοσυκλέτα είναι λίγο μεγάλη στη σέλα και στο ντεπόζιτο. Ο στόχος μας δεν είναι να κάνουμε έναν γρήγορο γύρο. Στόχος μας είναι απλώς να διασκεδάσουμε και να κατανοήσουμε αυτές τις νέες μοτοσυκλέτες MotoGP”, είπε ο ιδιαίτερα ευχαριστημένος αναβάτης που έχει βέβαια προτεραιότητα το φετινό Τίτλο στα WorldSBK, στη βαθμολογία του οποίου προηγείται με μεγάλη διαφορά. Στους Αγώνες ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί και έτσι μετά το “Δώρο” ο Alvaro Bautista προσγειώνεται και πάλι στην πραγματικότητα που είναι ο επόμενος Αγώνας του στο Donington Park της Μεγάλης Βρετανίας.

Για την ιστορία να πούμε ότι αν ένας κοινός θνητός θα ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο, να οδηγήσει δηλαδή την Desmosedici GP 2023 της Ducati, θα έπρεπε να έχει αγοράσει μια Ducati Panigale V4 Superleggera, 230 ίππων, αξίας 120,000€ και να πληρώσει επιπλέον 23,000€, αν ήταν ένας από τους 20 που θα είχαν επιλεγεί βάσει τον οδηγικών ικανοτήτων τους, στο ότι μπορούν να οδηγήσουν μια μοτοσυκλέτα 300 ίππων. Έτσι θα έπαιρνε το πολύτιμο εισιτήριο για να κάνει περίπου δέκα γύρους με μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Ένα δώρο που έκαναν στον εαυτό τους ορισμένοι κάτοχοι Superleggera!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης