Με ένα ασυνήθιστο «νεύμα έγκρισης» για τις αυστηρές αρχές του κομμουνιστικού καθεστώτος της Πιονγκγιάνγκ, μια νέα διαφήμιση μπύρας, τοπικής φυσικά ζυθοποιίας, που προβάλλεται πλέον στην τηλεόραση της Β. Κορέας προκάλεσε αίσθηση με την μοντέρνα προσέγγιση στην εμπορική προώθηση του προϊόντος.

Ένας διψασμένος εργάτης κρατάει ένα ποτήρι με κρύα μπύρα, ενώ νεαρές γυναίκες με παραδοσιακά κορεατικά φορέματα, φαίνονται να σερβίρουν δίσκους με μπύρα σε άντρες που είναι ντυμένοι με κοστούμια «δυτικής» μόδας.

Η συγκεκριμένη διαφήμιση διάρκειας περίπου δυόμισι λεπτών έχει ήδη χαρακτηριστεί ως «το νέο πρόσωπο της Πιονγκγιάνγκ», αφού σε κάποια στιγμή περνάει από τις οθόνες η φράση: «Θα γίνει ένα οικείο μέρος της ζωής μας».

Πρόκειται για την μπύρα της ζυθοποιίας «Taedonggang» που φτιάχνει μπύρα από το 2002, όταν αγόρασε μια βρετανική ζυθοποιία και την μετέφερε με πλοία σχεδόν όπως ήταν από τη Μ. Βρετανία έως τη Β. Κορέα!

Χαρακτηριστική του τρόπου που η Πιονγκγιάνγκ χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη διαφήμιση για να «πλησιάσει» τον -καταπιεσμένο από τις πολιτικές της- λαό είναι η περιγραφή του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων, KCNA, σχετικά με την αντίδραση του ηγέτη της χώρας, Kim Jong-il, όταν επισκέφτηκε τη ζυθοποιία το 2002:

«Βλέποντας ποιοτική μπύρα να εξέρχεται (από το βαρέλι) με αδιάκοπη ροή και για αρκετή ώρα, παρατήρησε (ο Kim Jong-il) με μεγάλη ευχαρίστηση ότι είναι πλέον εφικτό να παρέχουμε περισσότερη φρέσκια μπύρα στους ανθρώπους, όλες τις εποχές».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης