Ζούμε σε μια παγκόσμια κρίση όχι μόνο υγείας, που σήμερα το τέλος της είναι χρονικά απροσδιόριστο. Αυτό που έρχεται την επόμενη μέρα μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερη απειλή για τις κοινωνίες την ίδια την οικονομία αλλά και τις καταναλωτικές τους συνήθειες, όπως τις ξέραμε μέχρι χτες. Οι μάρκες, παγκόσμιες ή τοπικές θα δεχτούν νέα αξιολόγηση κάτω από νέες συνθήκες.

Η μετά την πανδημία οικονομία θα καθορίσει τις συμπεριφορές όλων μας, απέναντι στους πολιτικούς και στην πολιτική. Ξεχασμένες αξίες που τις θεωρούσαμε δεδομένες αξιολογούνται από την αρχή και ο τρόπος που θα καταναλώνουμε θα αποκτήσει διαφορετικές προτεραιότητες. Για παράδειγμα, η  βιομηχανία που πλήττεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη είναι αυτή του Τουρισμού αλλά και των ταξιδιών συνολικά. Η προστασία από τον κορωνοϊό που επιβάλει να μην βρισκόμαστε οι άνθρωποι μαζί, κοντά ο ένας στον άλλο, δημιουργεί μια διαφορετική συμπεριφορά από την μέχρι σήμερα . Αυτό μπορεί να γίνει μια νέα συνήθεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η νέα  κοινωνική συμπεριφορά, οι νέες συνήθειες είναι ο νέος κίνδυνος της παγκόσμιας βιομηχανίας και τελικά κάθε μάρκας.

Έτσι είναι απαραίτητο, χωρίς καμία καθυστέρηση, οι μάρκες με τους ειδικούς στο μάρκετινγκ, να αντιδράσουν και να επανατοποθετήσουν στη συνείδηση όλων μας τις αξίες τους, υπενθυμίζοντας το ρόλο τους στην καθημερινότητα μας.

Η συμπεριφορά κάθε μάρκας στην περίοδο της κρίσης θα κρίνει σε πολλές περιπτώσεις το μέλλον της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


 

Την επόμενη μέρα της κρίσης θα υπάρχουν νικητές και νικημένοι . Κινήσεις, όμως, χωρίς στρατηγική προκαλούν μόνο θόρυβο και δεν οδηγούν πουθενά. Αντίθετα, κινήσεις με βάση τη στρατηγική μιας μάρκας οδηγούν στη νίκη. Γιατί όλες οι μάχες κρίνονται από την προετοιμασία μας. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης