Του Γιώργου Παλληκάρη
Αρχικά να αναφέρουμε πως στην προηγούμενη Ε.Δ. (Ταρζάν 1), στην κατηγορία Rally2, ο M.Bulacia είχε έξοδο με το Toyota, στο 11.3 χλμ. Ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του, ο συνοδηγός αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον αυχένα και ζητήθηκε ιατρική βοήθεια. Η ειδική διακόπηκε, τα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής. Φυσικά τα περάσματα της κατηγορίας Rally1 είχαν τερματίσει, οπότε δεν επηρεάστηκαν οι χρόνοι τους.

Όσον αφορά την Ε.Δ. Σμόκοβο 2, όπως ήταν αναμενόμενο, ο Tanak δεν πίεσε (γιατί να πιέσει άλλωστε καθώς έχει 48.8δευτ. διαφορά ασφαλείας στην γενική κατάταξη) και έτσι ο Ogier ήταν ταχύτερος από τον Εσθονό κατά 1δευτ. Τρίτος ο Fourmaux με αρκετά κοντινό χρόνο, την ώρα που αρκετοί οδηγοί προφύλαξαν τα ελαστικά τους, καθώς απομένει η τελευταία Ε.Δ. που είναι και Power Stage (επιπλέον βαθμοί για τους 5 ταχύτερους), η οποία είναι το δεύτερο πέρασμα από τον Ταρζάν. Υπενθυμίζουμε πως Serderidis και Munster έχουν εγκαταλείψει από χθες.
Ε.Δ. Σμόκοβο 2: 26.16χλμ.

Ο αγώνας επιστρέφει στη Θεσσαλία έπειτα από τριάντα χρόνια, µε µια εντελώς νέα και ιδιαίτερα τεχνική ειδική διαδροµή που διασχίζει τα βουνά γύρω από την οµώνυµη τεχνητή λίµνη. Πρόκειται για τη δεύτερη µεγαλύτερη σε µήκος ειδική διαδροµή του 2025, µε ποικιλία στο οδόστρωµα. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι οι µεγάλες υψοµετρικές διακυµάνσεις, καθώς και τα δύο θεαµατικά περάσµατα από ρέµατα, που αναµένεται να αποτελέσουν σηµείο αναφοράς για τους θεατές!
Οι χρόνοι της Ε.Δ. Σμόκοβο 2 και δεξιά η γενική κατάταξη:

Οι δηλώσεις των οδηγών:
Sami PAJARI / Marko SALMINEN «Προσπάθησα να προφυλάξω τα ελαστικά. Μάλλον πήγα πολύ αργά. Απλά πέρασα την ειδική. Δεν ξερω αν θα πιέσω πολύ στην Power Stage. Θα ελέγξω τα ελαστικά και θα δούμε».
Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON «Ήθελα να μπω με προπορεία στην ειδική. Είναι λυπηρό να οδηγείς τόσο αργά στην ειδική, αλλά ήθελα να προστατέψω τα ελαστικά και να μην έχω κάποιο πρόβλημα».
Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN «Προφυλάξαμε τα ελαστικά. Πήγαμε πολύ αργά. Ελπίζω να είναι σε καλή κατάσταση τα ελαστικά και να τα πάμε καλά στην Power Stage».
Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS «Η ειδική έχει καθαρίσει. Καταλαβαίνω τι συμβαίνει καλύτερα απ’ ό,τι στο πρωινό πέρασμα. Το αυτοκίνητο είναι καλό, έχει ισορροπία και χειρόφρενο. Δεν το χρησιμοποιώ τόσο πολύ, όταν έχεις ροή δεν χρειάζεται».
Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY «Ήταν εντάξει. Οι υπόλοιποι προφύλαξαν τα ελαστικά για την επόμενη ειδική. Είναι καλό να βρίσκεις ρυθμό».
Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Είχα προβλήματα με τον κινητήρα, έχανα συνέχεια ισχύ. Στο τελος της ειδικής είχα και πάλι δυναμη, αλλά προφύλαξα τα ελαστικά. Ελπίζω να λύσουμε το θέμα πριν την επόμενη ειδική».
Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Δεν ήταν εύκολο, η ειδική ήταν πολύ πιο σκληρή απ’ ό,τι περίμενα. Θα δούμε τι θα γίνει στην Power Stage».
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA «Έμαθα πως η Thierry αντιμετώπισε πρόβλημα. Κάναμε ένα καθαρό πέρασμα. Τα μαλακά ελαστικά έχουν φθαρεί. Έχουμε καλή επιλογή για την Power Stage».
Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Έχω ολοκαίνουργια ελαστικά να βάλουμε, θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό μέχρι το τέλος».
Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Η επιλογή των ελαστικών ήταν η σωστή για να φτάσουμε στον τερματισμό. Η μαλακή γόμα είναι για την καλύτερη επίδοση. Για εμάς προέχει να τερματίσουμε».


