Από σήμερα Μεγάλη Δευτέρα έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για τη Μεγάλη Έξοδο. Μπορεί να έχουμε πρόβλημα με την ενέργεια, το πετρέλαιο, τη θέρμανση η τη βενζίνη που οι τιμές έχουν φτάσει στα ύψη, ωστόσο ο κόσμος έχει ανάγκη να αποδράσει. Μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω Covid 19, η ύπαιθρος μοιάζει με όαση. Προσοχή στους δρόμους και όχι βιασύνες. Οι μετεωρολόγοι μας «υπογράφουν» ότι θα κάνουμε Πάσχα με αίθριο καιρό. Ωστόσο αν σε κάποιο σημείο της Ελλάδος βρέχει θυμηθείτε ότι αλλάζουμε τρόπο οδήγησης. Η βροχή έχει τους δικούς της κανόνες.

Στο δρόμο από Ζυρίχη προς Βέρνη, πολύ κοντά στα γερμανικά σύνορα. Το αυτοκίνητο που βλέπετε είναι καμουφλαρισμένο. Έχει μια τρύπα κάτω από τα μπροστινά φανάρια και πίσω είναι γεμάτο με αυτοκόλλητα. Γεμάτα αυτοκόλλητα ήταν και οι προφυλακτήρες.  Όπως φαίνεται είναι το Face lift της νέας A Class.Το αυτοκίνητο με τις γερμανικές πινακίδες, είναι προ παραγωγής και το οδηγούσε μια γυναίκα ενώ δίπλα της καθόταν μια άλλη. Η συνοδηγός είχε μπροστά της ένα μεγάλο lap top και δεν ξεκολλούσε τα μάτια της από αυτό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν πλησιάσαμε το αυτοκίνητο και ανοίξαμε το παράθυρο για να κάνουμε τις σχετικές μας ερωτήσεις, η οδηγός ανέπτυξε ταχύτητα και φυσικά παραβίασε το όριο ταχύτητας. Κάτι φυσικά που εμείς δεν μπορούσαμε να κάνουμε. Όταν σου αφαιρέσουν το δίπλωμα στην Ελβετία, δεν υπάρχουν δικαιολογίες. 
 
Αυτό το αυτοκίνητο αντίκα το οδηγεί ένας καλοβαλμένος 70άρης. Το πετύχαμε φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης. Είναι καλογυαλισμένο. Του κουτιού. Ο ιδιοκτήτης του έχει ξοδέψει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να το περάσει αμμοβολή και να το κάνει καινούργιο. Είναι μια Benltey R Type Comtinental του 1953. Έτσι για να ξέρετε από το 1952 που ξεκίνησε η παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου κατασκευάστηκαν 208 μοντέλα. Κάτω από το καπό της ολόμαυρης Bentley  «κρύβεται»  ένας 6κύλινδρος κινητήρας 4.566 κ.εκ.

Αν και είναι από τα σπάνια μοντέλα, ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν το κρύβει σε κάποιο γκαράζ αλλά το χρησιμοποιεί καθημερινά για τις μετακινήσεις του.

Το Citroën Ami είναι «στημένο», σε ένα XL Miniature Box  σε μια από τις αίθουσες του Gollden Hall και για όσο διάστημα θα φιλοξενείται εκεί θα βρίσκεται σε  διαδικασία  unboxing!  Το Ami είναι αποκλειστικά για δύο άτομα και παρέχει κινητικότητα μηδενικών εκπομπών CO2. Μπορεί να οδηγηθεί από νέους από 16 ετών και πάνω, φορτίζει τις μπαταρίες του μέσα σε τρείς ώρες, έχει μοντέρνο σχεδιασμό και πάνω από όλα προσιτή τιμή. Οι συμπαγείς διαστάσεις του, είναι άνετες για δύο άτομα και διευκολύνουν την οδήγηση στην πόλη καθώς επίσης και στο παρκάρισμα. Η φόρτισή του είναι απλοποιημένη. Μέσα σε τρεις ώρες μέσω μιας κανονικής/οικιακής πρίζας 220V επανακτά την πλήρη αυτονομία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα τέλη Μαρτίου, το Εκτελεστικό Συμβούλιο, το Σωματείο Εργαζομένων και η Παγκόσμια Επιτροπή Εργαζομένων της Daimler Truck ξεκίνησαν μια παγκόσμια εκστρατεία δωρεών των εργαζομένων προς τον ουκρανικό λαό. Εκτός των άλλων οι εργαζόμενοι καταθέτουν χρήματα. Στο τέλος αυτό το ποσόν που θα συγκεντρωθεί θα διπλασιαστεί αυτόματα από την ίδια την εταιρία. Έτσι έχει συμφωνηθεί.Το σύνολο των δωρεών των εργαζομένων και το ισόποσο της Daimler Truck θα διατεθεί στο UN Refugee Aid, τον εθνικό εταίρο της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες (UNHCR), προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους στην Ουκρανία που πλήττονται άμεσα από τον πόλεμο

Περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια ευρώ θα διαθέσουν SEAT S.A. και Volkswagen για να εξηλεκτρίσουν την Ισπανία. Η συμφωνία «Future» που έκαναν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες αφορά το έργο Fast Forward που περιλαμβάνει ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών στο Sagunto της Βαλένθια. Πάντα όταν  ολοκληρώνονται τέτοιου είδους συμφωνίες, όλα τα σχέδια και οι επενδύσεις υποβάλλονται για την τελική έγκριση στο πρόγραμμα PERTE.

DHL Express και Mercedes-Benz ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με την ένταξη στο στόλο της εταιρείας Ταχυμεταφορών 12 αμιγώς ηλεκτρικών eSprinter και eVito. Η συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο του «πράσινου» επενδυτικού πλάνου της DHL Express Ελλάδας ύψους 1.7 εκ ευρώ, που στόχο έχει τη μεταβολή του ιδιόκτητου στόλου οχημάτων σε ηλεκτρικό. Η  Mercedes-Benz με τις ηλεκτρικές της προτάσεις συμβάλλει δυναμικά στο μετασχηματισμό της κινητικότητας στη χώρα μας. Ήδη η Mercedes έχει διαθέσει τα πρώτα 12 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα διανομής που έχουν ήδη ενταχθεί στο στόλο της DHL Express Ελλάδας,σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί για την DHL Express Ελλάδας την πρώτη φάση ενός πράσινου πλάνου επένδυσης που αγγίζει τα 1.7 εκατομμύρια ευρώ.Στη φωτογραφία αριστερά ο κος Ελευθέριος Σαμαράς, Διευθύνων Σύμβουλος DHL Express Νοτιοανατολικής Ευρώπης και δεξιά ο κος Ιωάννης Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αύριο, 19 Απριλίου και μεθαύριο Τετάρτη, 20 Απριλίου δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προγραμματίσει δύο παγκόσμιες πρεμιέρες. Δυστυχώς ψηφιακά. Η αυριανή ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα γίνεται από την Mercedes, η οποία θα παρουσιάσει την EQS SUV που συνδυάζει τον σχεδιασμό και την άνεση της λιμουζίνας EQS με τους χώρους και την πολυμορφικότητα των SUVs στη νέα «ηλεκτρική» εποχή.
Η Παγκόσμια Πρεμιέρα θα συνοδεύεται από ουσιαστικές και σε βάθος πληροφορίες σε μορφή βίντεο, γραφικών, κειμένων και εικόνων διαθέσιμων για λήψη. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα άμεσης κατάθεσης ερωτήσεων προς την ομάδα Press της Mercedes-Βenz μέσω της λειτουργίας Q&A. Με την EQS SUV, η Mercedes-EQ παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές SUV με άπλετο χώρο για έως επτά άτομα. Ως το τρίτο μοντέλο της νέας αρθρωτής αρχιτεκτονικής της μάρκας για τα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίνει έμφαση στον σχεδιασμό που κάνει τόσο ξεχωριστή την κατηγορία των SUV.

Λίγες ώρες μετά,την Τετάρτη, 20 Απριλίου 2022, το BMW Group σε ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα θα παρουσιάσει τη νέα BMW Σειρά 7, συμπεριλαμβανομένης της νέας BMW i7. Ταυτόχρονα, το BMW Group θα μεταδώσει την παγκόσμια πρεμιέρα της BMW i7 στα social media κανάλια του BMW Group και της μάρκας BMW. Στο Twitter, το LinkedIn, το YouTube και το Facebook, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τον Oliver Zipse, Πρόεδρο Δ.Σ. του BMW Group, και τον Adrian van Hooydonk, Επικεφαλής Σχεδίασης του BMW Group, μεταξύ άλλων, να παρουσιάζουν τις λεπτομέρειες του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού πολυτελούς sedan.

Ένα από τα νέα μοντέλα CUPRA, που θα κυκλοφορήσει το 2024 παρουσίασε η εταιρία. Είναι ένα ολοκαίνουργιο εξηλεκτρισμένο SUV με mild-hybrid και plug-in-hybrid εκδόσεις που θα παράγεται στην Ουγγαρία. Με μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 100 χλμ, θα ηγηθεί μιας νέας γενιάς PHEV. Το νέο SUV είναι ένα από τα τέσσερα νέα μοντέλα που θα ενταχθούν σύντομα στην γκάμα της CUPRA. Το 2024, το CUPRA Tavascan και το νέο SUV θα βγουν στην αγορά, θα ακολουθήσει το αστικό ηλεκτρικό όχημα το 2025, ενώ αναμένεται ακόμη ένα μοντέλο. Το 2022, η CUPRA σχεδιάζει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, να διπλασιάσει το δίκτυο πωλήσεών της και να διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ – καθώς και να διπλασιάσει τον αριθμό των CUPRA Masters και CUPRA City Garages σε όλο τον κόσμο.
Αυτά για σήμερα. Σας ευχόμαστε καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης