Του Δημήτρη Διατσίδη

Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη πριν από 16 χρόνια και από μικρός ασχολήθηκε με τη μοτοσυκλέτα και μάλιστα άρχισε να συμμετέχει σε αγώνες με μικρές mini-bikes. Τα πήγε καλά, αλλά μετά σταμάτησε τους αγώνες, αλλά η αγάπη του για την αγωνιστική μοτοσυκλέτα, τον επανέφερε στη δράση φέτος, όταν δειλά-δειλά συμμετείχε στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στον Αγώνα που έγινε στις Σέρρες τον Απρίλιο. Στην κατηγορία SSP300 (Supersport 300) η Yamaha R3 που μπορεί να προσφέρει πολλά στους νέους που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στις μεγάλες πίστες και ο Απόστολος με συνεχείς προπονήσεις από τον Απρίλιο και μετά, ανέβασε το επίπεδό του. Τον Ιούνιο στις Σέρρες και πάλι σε Αγώνα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος που μετρούσε και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πήρε την 4η θέση και την 2η ανάμεσα στους Έλληνες. Στον τελευταίο Αγώνα του Βαλκανικού και Πανελληνίου Πρωταθλήματος το Σαββατοκύριακο που πέρασε πήρε την 4η και 3η θέση για το Βαλκανικό (σε κάθε εκδήλωση γίνονται δύο Αγώνες) και την 1η θέση και τις δύο ημέρες για το Πανελλήνιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι με δύο νίκες και δύο δεύτερες θέσεις αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας της SSP300, ενώ και στο Βαλκανικό με συμμετοχές σε 6 από τους 14 αγώνες του θεσμού πήρε τη 10η θέση της τελικής βαθμολογίας.

Φάνηκε πιο προπονημένος και πιο αποφασισμένος και πιο έτοιμος να πάρει το καλύτερο από την Yamaha R3 και το κατάφερε και μάλιστα έδωσε τη μάχη και τις δύο ημέρες για τη 2η θέση στην κατάταξη του Βαλκανικού, μέσα σε ένα γκρουπ 5 οδηγών που πρόσφεραν ωραίο θέαμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά η επιμονή και η αγάπη για αυτό που κάνεις, αποδίδει στους αγώνες, όπως και στη ζωή και ο 16χρονος Απόστολος είναι ένα καλό παράδειγμα για τους συνομήλικους του, αλλά και για όσους ασχολούνται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας που στερείται παιδείας στον τομέα αυτό.

Αυτός ο Πανελλήνιος Τίτλος, είναι ο πρώτος για Βορειοελλαδίτη μετά από πάρα πολλά χρόνια και την εποχή του Χρήστου Μακρή και των δίχρονων RD, στις δεκαετίες ’80 και ’90.

Μακάρι και άλλοι αθλητές από τη Βόρειο Ελλάδα να ακολουθήσουν το δρόμο των Αγώνων Ταχύτητας, τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία γενικότερα έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά στο Μότοκρος, συνεχίζοντας και εκεί την κληρονομιά που άφησαν οι Μερεμετσάκης και Αραμπατζής.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης