του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Χάρης Γκίκας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ο Κινέζος Lai Guoqiang όταν το 1989 ίδρυσε την CFMOTO ίσως δεν φανταζόταν το που θα μπορούσε να φτάσει η εταιρία του, που σε 20 μόλις χρόνια κατάφερε να θεωρείται μία από τις κορυφαίες εταιρείες ATV και Side by Side, ενώ μετά τα πρώτα πετυχημένα βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας, το 2011 έκανε μεγάλη συμφωνία με την ΚΤΜ και παράγει αρκετά μικρά μοντέλα των Αυστρακών, καθώς και κινητήρες μεγάλου κυβισμού.

Τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται στην Hangzhou, στη μέση περίπου μεταξύ Πεκίνου και Χονγκ Κονγκ και εκεί η CFMOTO έχει ένα εργατικό δυναμικό 1,600 υπαλλήλων με κεντρικές αξίες την καινοτομία και την ποιότητα. Περισσότερο από 25% του εργατικού δυναμικού δουλεύει στο τομέα του Research & Development.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι έφτιαξαν και τη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα που είναι η 800 ΜΤ, μια πολυχρηστική “Adventure” με πολλές δυνατότητες στην άσφαλτο, αλλά και εκτός δρόμου. Το πλαίσιο συνεργάζεται με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB και τον κινητήρα των 800cc με τους 95hp, δίνοντας καλές επιδόσεις. Τα φρένα με cornering ABS, ο συμπλέκτης ολίσθησης και τα Full Led φώτα με λειτουργία στροφής αυξάνουν την ασφάλεια, ενώ στον τομέα της άνεσης η 800ΜΤ είναι εφοδιασμένη με Cruise Control, ψηλό ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα και μια έγχρωμη οθόνη 7”  με πολλές δυνατότητες. Και όλα αυτά στην έκδοση Sport με 9,390€, τιμή που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για την κατηγορία.

H εμφάνιση είναι εντυπωσιακή και η σχεδίαση έρχεται από τον Αυστριακό οίκο KISKA που συνεργάζεται με την ΚΤΜ.

Στη δοκιμή μας τα μικρά σημεία κριτικής έχουν να κάνουν με την όχι τέλεια απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό να υστερεί κάπως, με το ότι το cruise control δουλεύει μόνο μέχρι τα 130 χλμ/ώρα και το ότι η κάλυψη από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα δεν είναι ιδανική – προφανώς δεν μπήκε σε αεροσύραγγα – και ενώ καλύπτει τον οδηγό, στροβιλίζει περίεργα τον αέρα.

Αυτά που μας άρεσαν είναι τα φρένα, η συμπεριφορά του συνόλου πλαισίου – αναρτήσεων και η άνεση γενικότερα.

Η Κίνα λοιπόν κάνει το επόμενο βήμα, βρίσκεται στην κατηγορία μεσαίου και υψηλού κυβισμού, έχει ποιότητα περιφερειακών εξαρτημάτων και διατηρεί πολύ καλή τη σχέση τιμής / αξίας, προτείνοντας μια τίμια λύση στην κατηγορία. Μια φιλοσοφία που εφαρμόστηκε με επιτυχία από τους Κορεάτες στο αυτοκίνητο, τώρα θέλει να επιβληθεί και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας

 

Τύπος

Δικύλινδρος εν σειρά, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες

Χωρητικότητα

799 cc

Διάμετρος x διαδρομή

88 x 65.7 mm

Συμπίεση

12.7: 1

Ισχύς

95 hp @ 9,250 rpm

Ροπή

7.7 kgm @ 8,000 rpm

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch

Εκκίνηση

Μίζα

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος, ολίσθησης

Μετάδοση

Κιβώτιο 6 σχέσεων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

Πλαίσιο

 

Τύπος

Ατσάλινο / αλουμινένιο ψαλίδι

Μήκος x Πλάτος x Ύψος

2,234 x 853 x 1,277 mm

Μεταξόνιο

1,531 mm

Ύψος σέλας

825 mm

Απόσταση από έδαφος

190 mm

Βάρος

231 kg γεμάτη

Ρεζερβουάρ

19lt

Αναρτήσεις

 

Μπροστά

Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ 43 mm, διαδρομή 160 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο

Πίσω

Aμορτισέρ ΚΥΒ, διαδρομή 150 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο

Ελαστικά

 

Μπροστά

110/80-19

Πίσω

150/70-17

Φρένα

 

Μπροστά

Δύο δίσκοι 320 mm, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων J.Juan, Continental cornering ABS

Πίσω

Δίσκος 260 mm, δαγκάνα 2 εμβόλων J.Juan, Continental cornering ABS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης