Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε πολλές αγροτικές περιοχές σε όλη την Ασία, ο πολλαπλασιασμός των φθηνών και προσβάσιμων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και σκούτερ έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής πολλών ανθρώπων. Πριν από την εισαγωγή αυτών των προσιτών εναλλακτικών μέσων μεταφοράς, οι άνθρωποι κατέφευγαν σε βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες που κοστίζουν επιπλέον χρήματα για τη συντήρηση και τον ανεφοδιασμό τους.

Πράγματι, σε περιοχές όπου η μετακίνηση με το δικό σας προσωπικό όχημα θεωρείται πολυτέλεια, η μαζική μεταφορά είναι συνήθως η καλύτερη λύση. Μέχρι τώρα έχουμε δει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα να παίρνουν όλα τα πιθανά σχήματα και μεγέθη, αλλά σίγουρα δεν έχουμε ξαναδεί κάτι σαν αυτό το άγριο εξαθέσιο ηλεκτρικό μοτοποδήλατο από έναν λάτρη του DIY (do-it-yourself) στην Ινδία.

Ο Asad Abdullah παρουσίασε πρόσφατα την τελευταία του δημιουργία σε ένα κανάλι στο YouTube που ονομάζεται HomeMade Creative. Αξιοποιώντας τη χρησιμότητα και την πρακτικότητα των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων, ο Adbullah δημιούργησε ένα custom πλαίσιο από μεταλλικούς σωλήνες για να κατασκευάσει ένα ιδιαίτερο μοτοποδήλατο με εξαιρετικά μακρύ μεταξόνιο. Ωστόσο, αντί για δύο, αυτή η κατασκευή είναι προορισμένη για άτομα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον Abdullah, η μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε με προϋπολογισμό που δεν υπερβαίνει τις 15.000 ρούπιες (περίπου 170 ευρώ). Ως εκ τούτου, είναι εύκολο να καταλάβουμε και να αγνοήσουμε τη μάλλον υποτυπώδη κατασκευή του μοτοποδηλάτου (που μοιάζει με θρανίο ελληνικού σχολείου στα τέλη της δεκαετίας του ’90). Τούτου λεχθέντος, εάν ο σχεδιασμός γινόταν λίγο πιο φινετσάτος, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο αυτό το διασκεδαστικό εξαθέσιο ηλεκτρονικό μοτοποδήλατο δεν θα μπορούσε να έχει κάποιες πραγματικές δυνατότητες στον έξω κόσμο, ειδικά για τουριστικά αξιοθέατα και κέντρα ψυχαγωγικής δραστηριότητας όπως ζωολογικούς κήπους, θεματικά πάρκα και εκθέσεις.

Ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό που απαιτείται για την κατασκευή του, ο Abdullah κατάφερε να συμπεριλάβει χαρακτηριστικά όπως διπλά πίσω αμορτισέρ και τηλεσκοπικό μπροστινό πιρούνι. Όσον αφορά την απόδοση, το μοτοποδήλατο διαθέτει μοτέρ BLDC τόσο στον μπροστινούς όσο και στον πίσω τροχό. Φυσικά, θα χρειαστεί πολλή ροπή για να κινηθεί ένα e-bike με έξι επιβάτες. Όσο για την μπαταρία, είναι μια μονάδα 48V, 30-Ah που είναι τοποθετημένη κάτω από την τελευταία σέλα, μαζί με τη μονάδα ελέγχου. Το βίντεο του YouTube ισχυρίζεται ότι το ηλεκτρονικό μοτοποδήλατο μπορεί να καλύψει έως και 80 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, αν και είναι σίγουρο ότι πολύ πριν καν την μισή απόσταση (αν είστε πάνω από 25) θα χρειάζεστε μια νέα μέση.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης