Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Καναδάς είναι μια σχετικά αγροτική χώρα και όντας τόσο αγροτική όσο και βόρεια, τείνει επίσης να βλέπει μεγάλες ποσότητες χιονιού. Επομένως, η πρόσφυση γίνεται πρόβλημα για τα οχήματα, και ακόμη και οι μοτοσικλέτες off road μπορούν να δυσκολευτούν σε τέτοιες συνθήκες. Ως αποτέλεσμα, τα πέδιλα σκι γίνονται πιο ωφέλιμα το χειμώνα, αλλά συνήθως αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε ένα δεύτερο όχημα.

Η Daymak αποφάσισε να συνδυάσει τους δύο τροχούς, και τα πέδιλα σκι σε ένα όχημα με τη νέα μοτοσυκλέτα της, την Combat.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κανονική της μορφή, η Combat έχει έναν μπροστινό τροχό 10 ιντσών και έναν πίσω τροχό οκτώ ιντσών, και οι δύο με ελαστικά παντός εδάφους. Ωστόσο, και οι δύο τροχοί μπορούν να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν, μπροστά με πέδιλο σκι και πίσω με ερπύστρια. Αυτό φυσικά βοηθά με την πρόσφυση και τη σταθερότητα σε βαθιά, μαλακά εδάφη (λάσπη, χιόνι), αλλά φαίνεται ότι απαιτεί ένα κομμάτι χρόνου και δουλειάς για να γίνει η εναλλαγή των συστημάτων.

Η Combat τροφοδοτείται από έναν αερόψυκτο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος παράγει ονομαστική ισχύ 5 kW και μέγιστη ισχύ 19 kW. Αυτό θα τροφοδοτήσει τη μοτοσυκλέτα των 136 κιλών με μια τελική ταχύτητα 72 χλμ./ώρα, με την οποία η Combat μπορεί να φτάσει σε μέγιστη εμβέλεια 80 χλμ. Η εμβέλεια είναι «πολύ μεγαλύτερη σε χαμηλότερη ταχύτητα», λέει η Daymak. Η ίδια η μπαταρία είναι μια μονάδα 3,85 kWh που φορτίζει σε 3,5 ώρες.

Όσο για το πλαίσιο, αυτό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η ανάρτηση είναι «βαρέως τύπου», σύμφωνα με την Daymak. Κατά τα άλλα, η Combat εξοπλίζεται με δισκόφρενα, προβολέα LED, ψηφιακούς μετρητές και τα εξαρτήματα είναι αδιάβροχα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης