του Δημήτρη Διατσίδη

Η Μαλαισία είναι μια από τις χώρες στις οποίες το “παπί” κυριαρχεί στις μετακινήσεις του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού των 32 εκατομμυρίων, από τους οποίους περίπου 2 εκατομμύρια κατοικούν στην πρωτεύουσα Κουάλα Λουμπούρ. Παντού κυκλοφορούν εκατοντάδες παπιά και μάλιστα γίνονται και οργανωμένοι αγώνες με μεγάλα έπαθλα για τους νικητές και τρομερή δημοσιότητα για τους βελτιωτές που φτιάχνουν τις πιο γρήγορες “πάπιες”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχουν παντού συνεργεία για παπιά με έτοιμα όλα τα αλώσιμα και μάλιστα μπορείς να βρεις τέτοια σημεία στο χώρο των μεγάλων βενζινάδικων, όπου με μικρό ενοίκιο οι μηχανικοί φτιάχνουν το χώρο τους και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον πόλεμο της αγοράς του παπιού παλεύουν οι SYM, Yamaha, Honda, Modenas, Aveta (made in Malaysia), κυρίως, ενώ υπάρχουν και άλλες μικρές τοπικές μάρκες.

Η SYM κυριαρχεί στα λίγο φτιαγμένα, καθώς το VF3i 185i δεν χρειάζεται πολλή δουλειά για να πηγαίνει γρήγορα! Ως προς το πιο αξιόπιστο, οι μηχανικοί του δρόμου μας είπαν ότι η Yamaha έχει τα καλύτερα παπιά! Η Honda βέβαια δεν μπορεί να καθίσει με τα χέρια σταυρωμένα και παρουσίασε αυτές τις ημέρες το RSX, ένα παπί που σαφώς είναι μια μικρή γρήγορη μοτοσυκλέτα! Η τοπική Aveta εκτός από τα κλασικά μοντέλα έχει και ένα νέο μοντέλο, το Ranger 110 που ξεφεύγει στην αισθητική σε σχέση με τα υπόλοιπα και φαίνεται ότι κάνει αίσθηση στη νεολαία της Μαλαισίας.

SYM VF3i 185iYamaha, τα πιο αξιόπιστα!Honda RSXh Honda απαντάει με το RSXAveta Ranger 110

Αυτά λοιπόν από τον πόλεμο του παπιού που συνεχίζει να αποδεικνύει το πόσο μπροστά ήταν ο Shoisiro Honda που το εμπνεύστηκε και το κατασκεύασε το 1957.

Modenas110Nema EX5

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης