του Νίκου Βιτσιλάκη

Με την Benelli να ανακοινώνει την άφιξη του TRK 800 μέσα στο 2020, η κατηγορία των δημοφιλών μεσαίων On/Off Adventure αποκτά ένα ακόμα ενδιαφέρον μέλος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τον Σεπτέμβριο του 2020 και μετά θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις στις ευρωπαϊκές αγορές για το TRK 800, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία στους συνεργάτες της κατά τη διάρκεια συνεδρίου στην Κίνα. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα που είδαμε πάνω στο Leoncino 800 και το πλαίσιο του μικρότερου αδερφού TRK 502 . Για την περίσταση, ο δικύλινδρος σε σειρά, 8βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας θα αποδίδει 77Ηp στις 8.500rpm και 67Nm μέγιστης ροπής στις 6.500rpm. Το ατσάλινο πλαίσιο πιθανά έχει δεχθεί κάποιες ενισχύσεις στα καίρια σημεία, ενώ διαφοροποιημένες θα είναι οι σχέσεις του κιβώτιου ταχυτήτων.

Φυσικά και η εμφάνιση θα είναι πανομοιότυπη με αυτή των TRK 502, ενώ ο εξοπλισμός του 800 (που μάλλον πάνω του θα γράφει 802) θα διαθέτει LED προβολέα, όργανα με πρόβλεψη για συνδεσιμότητα με smartphone και πιθανά νέο ηλεκτρονικό γκάζι που θα επιτρέπει την ύπαρξη διαφορετικών riding modes. Aν κρίνουμε από το πώς κινήθηκε η Benelli στην περίπτωση των 502, τότε σίγουρα θα δούμε και το 800 να διατίθεται (αν όχι αμέσως, εν καιρώ) σε δύο εκδόσεις, τη «στάνταρ» με εξάτμιση «κάτω», ακτινικές δαγκάνες, κυματιστούς δίσκους και χυτές ζάντες 17 ιντσών (για πιο ασφάλτινη χρήση) και την «Χ» με ακτινωτούς τροχούς, εξάτμιση «πάνω», πιο «τρακτερωτά» ελαστικά και τροχό 19″ μπροστά (για να πηγαίνει καλύτερα στο χώμα). Το φρενάρισμα θα γίνεται με τρία δισκόφρενα και φυσικά θα υπάρχει δικάναλο ABS. Το πιρούνι θα είναι ανάποδο με καλάμια 50mm, ομοίως απευθείας από την έκδοση TRK 502, καθόσον κρίθηκε επαρκές για τις επιδόσεις του 800.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει να δούμε σε τι τιμή θα φτάσει το μοντέλο στην Ελλάδα, όπου θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό των BMW F 750/850 GS, ΚΤΜ 790 Adventure και Triumph Tiger 900. Υποψιαζόμαστε ότι θα βρίσκεται στα επίπεδα των 8.500 ευρώ, καθιστώντας το σαν το φθηνότερο στην κατηγορία και κάνοντάς το να απευθυνθεί περισσότερο προς το κοινό του Suzuki V-Strom 650 ΧΤ. Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στη χρονιά, μείνετε συντονισμένοι…
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης