Φωτογραφίες: Young Machine, ψηφιακά επεξεργασμένες

Το πλήρωμα του χρόνου απαιτεί εδώ και τώρα Africa Twin που θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει στη δημοφιλή κατηγορία των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πληροφορίες μας έρχονται από τους συναδέλφους του γιαπωνέζικου περιοδικού «Young Machine» και αναφέρουν μεγάλες αλλαγές όσον αφορά σε κυβισμό και περιφερειακά για τη «βασίλισσα της ερήμου». Είναι σαφές ότι η αύξηση του κυβισμού θεωρήθηκε υποχρεωτική για το συγκεκριμένο μοντέλο και για πολλούς λόγους. Κατ’ αρχάς ο κύριος ανταγωνισμός της κατηγορίας, το best seller ανά τον κόσμο BMW R 1250 GS, έχει 1.250 κυβικά, κάνοντας τα 1.000 της Honda να μοιάζουν «λίγα». Γνώμη μας είναι ότι ο κυβισμός της νέας Africa Twin πρέπει να ανέβει κοντά στα 1.150-1.200 για να μειώνεται το «ψυχολογικό έλλειμμα» των κυβικών προς τον ενδιαφερόμενο ή τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας.

Το δεύτερο είναι ότι έπρεπε να ανέβει η ιπποδύναμη των «μόλις» 95 ίππων της Honda, αν και πολλοί πιστεύουν ότι πολύ καλά είχε κάνει η εταιρεία και δεν είχε εμπλακεί στον σκυλοκαβγά των περισσότερων ίππων, ειδικά σε τέτοιου τύπου και χρήσης μοτοσυκλέτες που χονδρικά… δεν τους χρειάζονται. Όμως, οι 95 ίπποι της Honda από τους 135 του BMW έχουν μια σεβαστή διαφορά. Πολύ περισσότερο από τους 150+ του θηριώδους ΚΤΜ 1290 Super Adventure! Οι πληροφορίες από την Ιαπωνία μιλούν για ιπποδύναμη μόλις 5-8 ίππων παραπάνω από τη σημερινή για το νέο μοντέλο, άρα θα ξεπερνάει -έστω και για λίγο- τους 100.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης μιλούν για ένα πατενταρισμένο σύστημα που θα φέρνει τον κινητήρα πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (όταν παίρνει μπροστά και είναι κρύος), μειώνοντας έτσι τις εκπομπές ρύπων και, κυρίως, αυξάνοντας κατακόρυφα την αξιοπιστία του (μιας και οι μεγαλύτερες φθορές στον κινητήρα γίνονται όταν αυτός είναι κρύος και ζεσταίνεται αργά). Στον τομέα της αισθητικής θα ήταν λάθος να αλλάξει ριζικά η εμβληματική εμφάνιση των Africa Twin, άρα μην περιμένετε ριζοσπαστικές επεμβάσεις. Ρετουσάρισμα θα γίνει, έτσι ώστε να μη χάνεται η αξία του παλιού και να αναδεικνύεται ο ερχομός του νέου. Οι προβολείς θα γίνουν μεγαλύτεροι και εκεί που θα υπάρχει διαφορά, όχι εμφάνισης αλλά όγκου, θα είναι στο μεγαλύτερο ντεπόζιτο και στον απαραίτητο εξτρά εξοπλισμό για μεγάλα ταξίδια σε άσφαλτο και χώμα.

Από 24 μέχρι 30 λίτρα θα είναι η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, ενώ αν δίπλα στα δύο νέα Africa (απλό και Adventure Sports) η Honda επιλέξει να προσφέρει και αντίστοιχες εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο DCT, τότε θα μιλάμε για 4 προτάσεις το 2020. Μια ανακουφιστική νέα προσθήκη θα είναι η κατάργηση των ζαντών που απαιτούν ελαστικά με σαμπρέλα με νέες που θα επιτρέπουν τη χρήση αντίστοιχων tubeless, φυσικά με τη διατήρηση των ακτίνων. Όσον αφορά στις καίριες αναβαθμίσεις, οι πληροφορίες αναφέρονται σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, οι οποίες μάλιστα θα χαμηλώνουν το ύψος της μοτοσυκλέτας όταν αυτή σταθμεύει, έτσι ώστε να λυθεί το μεγάλο πρόβλημα του ύψους των Adventure θηρίων που κυκλοφορούν σήμερα και τα κάνουν προσβάσιμα μόνον από ψηλόσωμους αναβάτες.

Ηλεκτρονικά καλούδια

Πέραν της αναβάθμισης σε κινητήρα και ανάρτηση, το νέο Αfrica Twin 1100 θα διαθέτει τα απαραίτητα ηλεκτρονικά προσόντα που θα το ανεβάσουν στην εκτίμηση των αναβατών. Όπως για παράδειγμα, μια μεγάλη οθόνη TFT με πλήθος πληροφοριών, όπως επίσης και σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone. Το cruise control το θεωρούμε δεδομένο, όπως και τα οδηγικά προγράμματα, περισσότερα όμως θα μάθουμε μέσα στο καλοκαίρι. Το νέο Africa θα παρουσιαστεί κατά 99% στην έκθεση του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο και θα κυκλοφορήσει στην αγορά από την άνοιξη του 2020. Μείνετε συντονισμένοι γιατί οσονούπω θα ξεκινήσουν τα video teaser για το μοντέλο, που σταδιακά θα μας δίνουν περισσότερες -και ακριβέστερες- πληροφορίες για την τελική του μορφή.

Πηγή: Motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης