του Νίκου Βιτσιλάκη 

Η Honda ξυπνάει μνήμες και μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές, δυστυχώς για εμάς όμως… δεν είμαστε Ινδοί. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν παρεξηγήσετε τα γραφόμενά μας, να διευκρινίσουμε ότι δεν έχουμε κάτι εναντίον των συμπαθών υπηκόων της εν λόγω ασιατικής χώρας, απεναντίας τους ζηλεύουμε γιατί αυτοί είναι συχνά πυκνά οι αποδέκτες μικρών χαρισματικών μοτοσικλετών που δεν ήρθαν (και δεν πρόκειται να έρθουν) ποτέ στη Ευρώπη. 

Μια τέτοια περίπτωση είναι και το άρτι παρουσιασθέν CB350 της Honda India, το οποίο και προορίζεται αποκλειστικά για τις ασιατικές αγορές, πιθανά μόνο για αυτή της Ινδίας αρχικά και μετά βλέπουμε. Φέροντας επάνω του το (άκυρο κατά την άποψή μας) λογότυπο «Η’ness», που πηγάζει από τη λέξη «highness» και σημαίνει «υψηλότης», ρίχνει ένα ακόμα άκυρο στο παρελθόν του καθώς φέρει μονοκύλινδρο κινητήρα και όχι δικύλινδρο ή τετρακύλινδρο όπως οι πρόγονοί του από τη δεκαετία του ’70.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Eίναι ξεκάθαρο πως θα σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως τα Royal Enfield Classic, Jawa Forty Two και Benelli Imperiale, όπως επίσης και στο πλέον μοντέρνας σχεδίασης Bajaj Dominar, αντιπαρατάσσοντας το κύρος του ονόματος της Honda αλλά και μια σειρά καινοτομιών που ξεφεύγουν από τα δεδομένα. Όπως, για παράδειγμα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (HSTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led και σύστημα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο μέσω της τεχνολογίας Bluetooth, το οποίο μάλιστα ελέγχεται φωνητικά!  

Το CB350 χρησιμοποιεί έναν νέο τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 348,36cc με 1ΕΕΚ, ο οποίος φέρει αντικραδασμικό άξονα και τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (PFM-F1). Η απόδοσή του είναι 21Hp στις μόλις 5.500rpm και 30Nm ροπής στις 3.000rpm, ενώ, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda, εφαρμόζει τεχνολογίες χαμηλής τριβής προκειμένου να επιτυγχάνει αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου.   

Το νέο CB θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, συγκεκριμένα τις DLX και DLX Pro, με την πρώτη να είναι μονόχρωμη και την άλλη δίχρωμη. Συνολικά οι επιλογές χρωμάτων θα είναι έξι, τρεις για το DLX και άλλες τόσες για το DLX Pro, με αυτό το τελευταίο να διαθέτει επιπρόσθετα το σύστημα συνδεσιμότητας. Κοινό τους χαρακτηριστικό, το στρογγυλό πολυόργανο που συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις δίνοντας αρκετή πληροφόρηση στον αναβάτη. Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δύο υδραυλικά δισκόφρενα 310 και 240mm, ένα σε κάθε τροχό, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλο ABS. Τέλος, οι ζάντες είναι μεν αλουμινένιες αλλά όχι ακτινωτές, ενώ τα χρωμιωμένα φτερά -προς μεγάλη μας απογοήτευση- δεν είναι μεταλλικά.   

Ευχόμαστε και ελπίζουμε πως σύντομα η Honda θα το προσαρμόσει στις προδιαγραφές του Euro5, κάτι που θα ανοίξει τοn δρόμο για την έλευση του μοντέλου και στις ευρωπαϊκές αγορές. Αμφιβάλλει κανείς για την επιτυχία του εν λόγω τολμήματος; Δεν νομίζουμε.. 

Πηγή: Rushlane.com 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης