Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha είναι από τα εργοστάσια που διερευνούν εντατικά όλες τις τεχνολογίες της επόμενης γενιάς Η Yamaha ήδη έχει συνεργασία με την Toyota στην κατασκευή κινητήρων υδρογόνου.μοτοσικλετών. Ήδη οι Ιάπωνες έχουν παρουσιάσει τα πρώτα τους ηλεκτρικά scooter όπως το Neo’s και το E01, ενώ επενδύουν και σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας όπως τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο. Τα μεγάλα εργοστάσια κατασκευής μοτοσικλετών από την Ιαπωνία έχουν ξεκαθαρίσει πως το μέλλον του δικύκλου περιλαμβάνει τον θερμικό κινητήρα και θα επενδύσουν σοβαρά στο να τον κρατήσουν ζωντανό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να μπορέσει ο θερμικός κινητήρας να είναι βιώσιμος στο μέλλον θα πρέπει να μειωθούν ή ακόμα καλύτερα να εξαλειφθούν οι εκπομπές ρύπων CO2. Αυτό μπορεί για την ώρα να επιτευχθεί με δύο τρόπους. Ο ένας είναι τα βιοκαύσιμα και ο άλλος το υδρογόνο. Στην περίπτωση των eFuels η τεχνολογία υπάρχει και ο δρόμος είναι πιο βατός προς αυτήν την κατεύθυνση σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση. Πιο δύσκολο είναι το εγχείρημα του υδρογόνου το οποίο έχει αρκετά ενεργοβόρα διαδικασία δημιουργίας και ακόμα δεν συμφέρει περιβαλλοντικά να χρησιμοποιηθεί.

Η Yamaha ήδη δουλεύει πάνω σε κινητήρες υδρογόνου.

Το μέλλον ανήκει στον θερμικό κινητήρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Yamaha πιστεύουν ανοιχτά πως το μέλλον θα εξακολουθήσει να είναι ο θερμικός κινητήρας για δύο Οι πωλήσεις της Yamaha στην Ασία φτάνουν το 80% των πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως.λόγους. Ο ένας είναι ότι τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο είναι πιο βατός δρόμος λόγο έτοιμης υποδομής στα logistics και ο δεύτερος είναι ότι η ηλεκτροκίνηση θα αντιμετωπίσει προβλήματα όταν φτάσει σε σημείο να εξυπηρετεί μεγάλο μέρος του κοινού καθώς τα δίκτυα δεν θα είναι σε θέση να παρέχουν σταθερές υπηρεσίες.

Ο Πρόεδρος της Yamaha Motor Co, Yoshihiro Hikada, μιλώντας σε ιαπωνικά μέσα τόνισε: «Δεν έχουμε φερθεί σωστά με τις εκπομπές CO2, αλλά πιστεύω ότι ένας κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης προκειμένου να μην εκλύει CO2». Η Yamaha μπορεί να πιστεύει πολύ στους θερμικούς κινητήρες, ωστόσο δεν μπορεί να μην ακολουθήσει την τάση της ηλεκτροκίνησης. Ιδιαίτερα στις αγορές της Ασίας η εταιρεία δεν θα σταματήσει να παρέχει ηλεκτρικές μοτοσικλέτες και scooter, αλλά θα περιοριστεί σε μοντέλα καθαρά αστικής μετακίνησης.

Το Yamaha Neo's αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δυναμική παρουσία της Yamaha στο Athens Motoshow 2022

Ετοιμαστείτε για την απόλυτη Yamaha MT εμπειρία

Ποια είναι τα αξεσουάρ για το νέο Yamaha TMAX;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης