Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η MV Agusta παρουσίασε για το 2021 το νέο της sport touring μοντέλο, το Turismo Veloce. Πρόκειται για το Το νέο Turismo Veloce διαθέτει ημιενεργητικές αναρτήσεις.εντυπωσιακό μοντέλο των Ιταλών το οποίο για τη νέα χρονιά αποκτά ακόμα περισσότερη άνεση και κορυφαία τεχνολογία στα ηλεκτρονικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον κινητήρα, η MV έχει κάνει τις απαραίτητες αναβαθμίσεις προκειμένου να περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Η απόδοση του τρικύλινδρου συνόλου των 800 κ.εκ. παραμένει κοντά στους 110 ίππους, ωστόσο το νέο μοτέρ έχει πιο γεμάτες μεσαίες στροφές, λιγότερους κραδασμούς και καλύτερη κατανάλωση προκειμένου να γίνει πιο φιλικός στον αναβάτη.

Η κορυφαία έκδοση RC περιλαμβάνει το σύστημα SCS στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το… έξυπνο σύστημα συμπλέκτη της MV Agusta

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημαντική προσθήκη στη μοτοσικλέτα είναι το σύστημα SCS, Smart Clutch System, το οποίο τοποθετείται Μεγάλη επένδυση στην MV Agusta έχει κάνει το ρωσικό fund Black Ocean του CEO της εταιρείας Timur Sardarov.στην έκδοση RC SCS της Turismo Veloce. Πρόκειται για ένα ημιαυτόματο σύστημα το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να μη χρησιμοποιήσει τον συμπλέκτη αν το θελήσει συνεχίζοντας να αλλάζει τις σχέσεις στο κιβώτιο με το πόδι. Έχει, φυσικά, την επιλογή να οδηγήσει και φυσιολογικά, αλλά στην κίνηση της πόλης το σύστημα είναι πολύ βολικό.

Στα ηλεκτρονικά έχουμε επίσης αναβαθμίσεις με την τοποθέτηση του νέου, 3ης γενιάς, κιβωτίου ταχυτήτων ESA 3.0, το οποίο διαθέτει νέους αισθητήρες για ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Η Turismo Veloce είναι εξοπλισμένη επίσης με νέα πλατφόρμα IMU, η οποία έχει αναπτυχθεί από την MV Agusta σε συνεργασία με την e-Novia και αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της μοτοσικλέτας.

Η οθόνη TFT μπορεί να συνδεθεί με smartphone και να παρέχει σύστημα πλοήγησης.

Προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικών «Made in Italy»

Η IMU συνεργάζεται με το ABS, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας ανεβάζοντας το επίπεδο κατά πολύ. Από τη νέα οθόνη TFT 5,5 ιντσών γίνεται ο έλεγχος των συστημάτων, ενώ ο χειρισμός γίνεται μέσω ενός joystick στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Φυσικά τα φωτιστικά σώματα είναι LED, η ζελατίνα είναι επανασχεδιασμένη και ρυθμιζόμενη, ενώ η θέση οδήγησης έχει χαμηλώσει κατά 20mm.

Το βίντεο παρουσίασης της MV Agusta

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κορυφαία έκδοση S για τη MV Agusta Superveloce

Η MV Agusta αγόρασε μια πολύ σπάνια CSS 175 του 1950

Καινούρια Brutale RR και Dragster RR από την MV Agusta

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης